Untitled Document

Podsumowanie styczniowego spotkania z cyklu Klub Badacza PTBRiO

Dnia 14 stycznia br. w Nu Jazz Bistro w Warszawie odbyło się pierwsze, z zaplanowanych na 2009 rok, spotkanie z cyklu Klub Badacza PTBRiO. Jego tematem przewodnim była inauguracja działalności Klubu Badaczy Mystery Shopper (KBMS).

Spotkanie zgromadziło liczną grupę specjalistów z zakresu realizacji badań mystery shopper. W ich gronie znaleźli się reprezentanci trzech kluczowych „światów” biorących udział w procesie badawczym tego typu projektów, czyli zleceniodawców, badaczy i realizatorów terenowych.

Uczestnikom zaprezentowany został KBMS stanowiący inicjatywę badaczy – praktyków mającą na celu stworzenie wyodrębnionego koła tematycznego skupiającego sympatyków węższego zagadnieniowo obszaru związanego z tematyką badań marketingowych. KBMS powołany został decyzją Zarządu PTBRiO w sierpniu 2008 roku i działa pod patronatem Towarzystwa.

Głównym celem działania KBMS jest stworzenie płaszczyzny do wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami wszystkich ogniw procesu badawczego badań mystery shopper. Projekt ma również na celu promowanie wiedzy z obszaru szeroko rozumianej metodologii mystery shopper, określenie wytycznych i norm z zakresu poszczególnych etapów procesu badawczego tego typu badań oraz usystematyzowanie podstawowej terminologii, rekomendacji dotyczących wykorzystania i zastosowania wyników tych badań w działaniach marketingowych przedsiębiorstw.

Ważnym etapem spotkania była dyskusja, która spontanicznie wywiązała się w jego trakcie. Potwierdza ona przekonanie założycieli KBMS, że istnieje potrzeba rozmowy na temat badań jakości obsługi współczesnego klienta oraz związanych z tym tematem działań marketingowych.

Wszystkie osoby zainteresowane aktywnym udziałem w pracach KBMS serdecznie zapraszamy do wstąpienia do grona jego Członków. Członkostwo w KBMS jest dobrowolne i bezpłatne. Rejestracja w Klubie następuje po wysłaniu wypełnionego elektronicznego formularza zgłoszeniowego znajdującego się na jego stronach internetowych www.kbms.org.pl.

Bliższych informacji na temat działalności Klubu Badaczy Mystery Shopper udziela Karolina Tomczyk pod adresem kbms@ptbrio.pl.

Zapraszamy do wspólnego rozwoju i kształtowania metodologii badań mystery shopper!

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75
e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl