Untitled Document

Czego klient i firma badawcza powinni oczekiwać od realizacji badań
osoba prowadząca: Mirosław Kalinowski (MillwardBrown SMG/KRC)
termin: 12-13 lutego 2009 roku.
Pobierz PDF

Procesy badawcze wspierające podstawowe procesy marketingowe. Zarządzanie marką – wprowadzanie marek, ich monitorowanie i repozycjonowanie
osoba prowadząca: Artur Nierychlewski
termin: 17 i 18 lutego 2009 r.
Pobierz PDF

Czy prezentacja wyników może mieć wpływ na sukces całego badania marketingowego?
osoba prowadząca: Michał Budzyński (Chiltern Consultancy International)
termin: 19 i 20 lutego 2009 r.
Pobierz PDF

Badania cenowe i strategie optymalizacji ceny
osoba prowadząca: Jacek Dohnalik (Pentor Research International)
termin: 24 i 25 lutego 2009 r.
Pobierz PDF

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75
e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl