Untitled Document

Komunikat z zebrania Zarządu PTBRiO w dniu 2 lutego 2009 roku, przygotowany przez Janusza Sielickiego

Lutowe zebranie Zarządu poświęcone było głównie najbliższym imprezom Towarzystwa.

  1. W pełni gotowe są założenia Zimowej Ekspedycji Badawczej – program, prowadzący zajęcia, plan imprez towarzyszących. Ekspedycja odbędzie się w dniach 5-8 marca w Krynicy. Planujemy czynny udział Zarządu Towarzystwa w całej ekspedycji.

  2. Omówiliśmy stan przygotowań do Konferencji „Konsument w obliczu recesji”. Odbyły się warsztaty jakościowe oraz spotkanie organizacyjne części poświęconej badaniom ilościowym. Na prośbę Pentora poszerzono program o dodatkowy punkt. Gość specjalny prof. Witold Orłowski potwierdził swój udział, zaplanowano także szczegółowy program Konferencji - wystąpienia w oparciu o badania firm: GfK Polonia, Nielsen, TNS OBOP, IPSOS, Pentor RI, MB SMG/KRC i 4P Research Mix oraz panel jakościowy kierowany przez Artura Nierychlewskiego.

  3. Zarząd omówił przebieg Klubu Badacza poświęconego badaniom Mystery Shopping. Na Klub przybyło wielu chętnych, dyskusja była rzeczowa i gorąca. Był to niewątpliwy sukces. Po zakończeniu dyskusji poinformowano o inicjatywie stworzenia Klubu Badaczy Mystery Shopping przy PTBRiO. Klub posiada własną stronę internetową, sfinansowaną przez Towarzystwo. Grupa inicjatywna KBMS przedstawi swoje plany na jednym z zebrań Zarządu.
  4. Zarząd omówił plany w zakresie kolejnych Klubów Badacza. Najbliższy Klub odbędzie się w marcu i poświęcony będzie badaniom on-line. Pod przewodnictwem pełnomocnika Zarządu Grupa inicjatywna dyskutuje nad treścią i programem Klubu. Powstała inicjatywa transmisji on-line podczas Klubu, co zależy jednak od uwarunkowań technicznych.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75
e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl