Szkolenia PTBRiO
Badania z wykorzystaniem Internetu
Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia)
termin: 21-22 stycznia 2010 r.
pobierz pdf
Procesy badawcze wspierające podstawowe procesy marketingowe. Zarządzanie marką – wprowadzanie marek, ich monitorowanie i repozycjonowanie
Artur Nierychlewski (MillwardBrown SMG/KRC)
termin: 26-27 stycznia 2010 r.
pobierz pdf
Badania satysfakcji i lojalności - czy zadowolenie klienta przekłada się na jego lojalność?
Jacek Młynarski (PBS DGA)
termin: 16-17 lutego 2010.
pobierz pdf
Badania w procesie tworzenia strategii i komunikacji - killer czy dopalacz?
Anna Mazerant (Dom Badawczy Maison) i Magdalena Dobrowolska-Sagan (Publicis)
termin: 23-24 lutego 2010 r.
pobierz pdf
Jak skutecznie sprzedawać badania marketingowe?
Mikołaj Budzyński (InspirAction)
termin: 25-26 lutego 2010 r.
pobierz pdf