Untitled Document

Szkolenia PTBRiO

Badania z wykorzystaniem Internetu
Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia)
termin: 21-22 stycznia 2010 r.
pobierz pdf

Procesy badawcze wspierające podstawowe procesy marketingowe. Zarządzanie marką – wprowadzanie marek, ich monitorowanie i repozycjonowanie
Artur Nierychlewski (MillwardBrown SMG/KRC)
termin: 26-27 stycznia 2010 r.
pobierz pdf

Badania satysfakcji i lojalności - czy zadowolenie klienta przekłada się na jego lojalność?
Jacek Młynarski (PBS DGA)
termin: 16-17 lutego 2010.
pobierz pdf

Badania w procesie tworzenia strategii i komunikacji - killer czy dopalacz?
Anna Mazerant (Dom Badawczy Maison) i Magdalena Dobrowolska-Sagan (Publicis)
termin: 23-24 lutego 2010 r.
pobierz pdf

Jak skutecznie sprzedawać badania marketingowe?
Mikołaj Budzyński (InspirAction)
termin: 25-26 lutego 2010 r.
pobierz pdf

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92; tel./fax 22 649 97 75, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl