Szkoła Insightów PTBRiO to kompleksowy kurs metodologii i technik badawczych, pokazujący rolę insightów na wszystkich etapach łańcucha wartości. Naszymi trenerami są wyłącznie najbardziej doświadczeni praktycy, którzy nauczą Cię jak badać motywacje i postawy konsumenckie oraz sprawnie przekładać tę wiedzę na trafne decyzje biznesowe.
Szkoła Insightów PTBRiO to kompleksowy kurs metodologii i technik badawczych, pokazujący rolę insightów na wszystkich etapach łańcucha wartości. Naszymi trenerami są wyłącznie najbardziej doświadczeni praktycy, którzy nauczą Cię jak badać motywacje i postawy konsumenckie oraz sprawnie przekładać tę wiedzę na trafne decyzje biznesowe.
20 lutego 2025
21 lutego 2025
22 lutego 2025
27 lutego 2025
28 lutego 2025
4h BADANIA JAKOŚCIOWE cz.2
Patrycja Szymańska – Director, Ipsos UU
6 marca 2025
7 marca 2025
4h BADANIA ILOŚCIOWE cz.2
Maria Otmar-Szymańska – Versuni, Rafał Neska – WiseRabbit
20 marca 2025
21 marca 2025
4h BADANIA SEGMENTACYJNE I U&A
Anna Forycka-Zawadka – Insight Director, Kompania Piwowarska
3 kwietnia 2025
4 kwietnia 2025
4h BADANIA DIGITALU
Jan Zając – prezes, Sotrender
10 kwietnia 2025
11 kwietnia 2025
24 kwietnia 2025
4h BADANIA INNOWACJI PRODUKTOWYCH
Michał Lutostański – Head of Knowledge & Thought Leadership, Kantar Polska; Prezes PTBRiO
25 kwietnia 2025
4h BADANIA W SERVICE DESIGN
Magdalena Urban – Service Design Lead , Santander Bank Polska
26 kwietnia 2025
15 maja 2025
16 maja 2025
4h BADANIA SHOPPEROWE cz.2
Anna Stawiska – Senior Project Manager, Ipsos Polska
17 maja 2025
4h BADANIA PANELOWE I RETAIL AUDIT
Aleksandra Gębarowska – Client Business Partner, NielsenIQ
29 maja 2025
4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 1
Tomasz Opalski – Customer Experience Expert, ING Bank Śląski
30 maja 2025
4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 2
Tomasz Opalski – Customer Experience Expert, ING Bank Śląski
31 maja 2025
4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 3
Tomasz Opalski – Customer Experience Expert, ING Bank Śląski
12 czerwca 2025
13 czerwca 2025
4h FACYLITACJA WARSZTATÓW / PRACA Z ODBIORCĄ WYNIKÓW
Dorota Cudna-Sławińska – Chief Commercial Officer, Board Member, Kantar Polska
Korzyści
- Nauczysz się jak trafnie rozpoznawać motywacje i postawy konsumenckie
- Zdobędziesz umiejętność aplikowania insightów do procesów biznesowych na wszystkich etapach łańcucha wartości
- Poznasz wszystkie ważne metodologie i techniki badawcze
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę przydatną w każdej organizacji
- Czeka na Ciebie prestiżowy certyfikat ukończenia Szkoły wydany przez renomowane Towarzystwo
Dla kogo
- Dla wszystkich rozpoczynających przygodę z insightami lub chcących usystematyzować swoją wiedzę
- Dla osób pracujących w agencjach badawczych, reklamowych i mediowych
- Dla osób pracujących w działach badawczych firm klienckich
- Dla marketerów, brand i product managerów niezależnie od kategorii produktowej
- Dla projektantów usług, produktów i procesów
Dlaczego my
- Najbardziej kompleksowy praktyczny program dot. insightów konsumenckich
- Trenerzy o wieloletnim praktycznym doświadczeniu w biznesie
- Praca nad realnym casem partnera merytorycznego Szkoły
- Reputacja renomowanego Towarzystwa badawczego istniejącego od 30 lat
- Program zajęć stale udoskonalany od kilkunastu lat
TRENERZY
Trenerzy i trenerki Szkoły Insightów to starannie wyselekcjonowany branżowy dream team. Najbardziej doświadczeni eksperci i ekspertki z wyjątkowymi osiągnieciami zarówno w dostarczaniu wyników badań, jak i ich aplikacji w biznesie. Corocznie są bardzo wysoko oceniani przez uczestników zajęć: 4,8 to oceny w kategorii „przygotowanie trenera do zajęć” i „kontakt z uczestnikami”.
ABSOLWENCI
Szkołę Insightów (wcześniej zwaną Szkołą Badań Rynku oraz Szkołą Consumer Intelligence) ukończyło dotychczas blisko 200 osób z kilkudziesięciu firm i instytucji.
Dużą zaletą Szkoły jest różnorodny program, który pokazuje, z jak wielu źródeł informacji i różnorodnych metod może czerpać badacz. Dzięki zajęciom w Szkole wzbogaciłam swój warsztat oraz wiem, skąd czerpać inspiracje projektując kompleksowe badania. Ogromnym plusem są także doświadczeni wykładowcy, którzy mieli okazję pracować przy wymagających i różnorodnych projektach.
Milena Rokiczan-Kwapisz
Senior UX Specialist, Symetria
Cały cykl szkoleń „Consumer Intelligence” był fantastyczny. Poziom merytoryczny – wysoki. Miałam okazję uporządkować i uzupełnić dotychczasową wiedzę badawczą, posłuchać o nowych trendach w badaniach, wsłuchać się w doświadczenie badawcze prowadzących i poznać nowych ludzi.Polecam. Doświadczenie bezcenne.
Magdalena Kwoka
Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher
Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher
Szkołę zaczynałem jako student ostatniego roku psychologii, nie posiadając (poza kilkoma praktykami) doświadczenia zawodowego. Miałem nadzieję, że SCI pomoże mi dostać pierwszą pracę w branży badań rynku. I muszę przyznać, że to była trafiona inwestycja, gdyż Szkołę kończyłem już jako asystent badań ilościowych w dużej agencji badawczej (jako student oczywiście nadal też:)). SCI nie tylko była ważnym atutem dla mojego pracodawcy, ale też treści w niej poruszane okazały się mieć praktyczne przełożenie na moją pracę, ułatwiając mi stawianie pierwszych kroków w branży badań komercyjnych.
Damian Kowalski
Research Assistant, Ipsos
Research Assistant, Ipsos
PARTNERZY
Elementem programu Szkoły Insightów jest praca z relanym casem biznesowym naszego partnera merytorycznego. Rozwiązanie wyzwania postawionego przez partnera jest oceniane w trakcie egzaminu końcowego. Korzyścią dla uczestników Szkoły jest możliwość aplikacji nowo zdobytej wiedzy do realnego zadania. Cały proces dokonuje się przy udziale i wsparciu zarówno przedstawicieli partnera jak i trenerów Szkoły.
W minionych edycjach Partnerem Merytorycznym Szkoły byli m.in.:
INFORMACJE
Cykl zajęć Szkoły Insightów obejmuje
100
godzin szkoleniowych
ciągu 25 półdniowych (w godz. 9-13) online’owych spotkań od lutego do czerwca19
modułów tematycznych
Ukończenie Szkoły Insightów wiąże się z
egzaminem końcowym wraz z pracą zaliczeniową
(projekt badawczy w odpowiedzi na brief partnera merytorycznego)
Pozytywna ocena obu tych części przez Komisję Oceniającą umożliwia otrzymanie Certyfikatu Szkoły Insightów Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii.
Cena EARLY BIRD udziału
w Szkole Insightów:
5900zł
netto
do 20 stycznia 2025 r.
W koszt udziału wliczone są:
- udział w zajęciach online
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- indywidualny dostęp do nagrań video z zajęć
- udział w egzaminie
- certyfikat elektroniczny
Wszystkie zajęcia odbywają się online, w czwartki, piątki i niektóre soboty w godz. 9.00-13.00
Uczestnicy pracują na własnych urządzeniach z kamerą internetową, mikrofonem, głośnikami (lub słuchawkami) i dostępem do internetu.
Organizator nie odpowiada za jakość połączenia internetowego poszczególnych uczestników.
Po otrzymaniu zamówienia serwis zgłoszeniowy automatycznie wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W ciągu 3 dni roboczych wyślemy Ci fakturę pro forma (pdf), a po otrzymaniu wpłaty – fakturę VAT pdf). Zrezygnować z udziału w Szkole bez konsekwencji finansowych możesz do 20 stycznia 2025 r. wysyłając maila na adres: szkola@ptbrio.pl. W zajęciach może wziąć udział inna osoba w Twoim zastępstwie.
Organizatorem Szkoły na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii jest ORA&Funksters.
Opłatę za udział w Szkole należy wnieść na konto: Pekao SA: 84 1950 0001 2006 0439 9456 0002.