


Szkoła Insightów PTBRiO to kompleksowy kurs metodologii i technik badawczych, pokazujący rolę insightów na wszystkich etapach łańcucha wartości. Naszymi trenerami są wyłącznie najbardziej doświadczeni praktycy, którzy nauczą Cię jak badać motywacje i postawy konsumenckie oraz sprawnie przekładać tę wiedzę na trafne decyzje biznesowe.



Szkoła Insightów PTBRiO to kompleksowy kurs metodologii i technik badawczych, pokazujący rolę insightów na wszystkich etapach łańcucha wartości. Naszymi trenerami są wyłącznie najbardziej doświadczeni praktycy, którzy nauczą Cię jak badać motywacje i postawy konsumenckie oraz sprawnie przekładać tę wiedzę na trafne decyzje biznesowe.




PROGRAM
Program Szkoły Insightów to 100 godzin zegarowych w formie zajęć online.
Zajęcia odbywają się w czwartki, piątki i niektóre soboty w godzinach 9-13, od lutego do czerwca 2025 r.

20 lutego 2025

cena netto: 2499 zł do 13 lutego, później: 2999 zł
21 lutego 2025

22 lutego 2025

27 lutego 2025

28 lutego 2025

4h BADANIA JAKOŚCIOWE cz.2
Patrycja Szymańska – Director, Ipsos UU
6 marca 2025


4h BADANIA ILOŚCIOWE cz.1
Maria Otmar-Szymańska – Versuni, Rafał Neska – WiseRabbit
7 marca 2025


4h BADANIA ILOŚCIOWE cz.2
Maria Otmar-Szymańska – Versuni, Rafał Neska – WiseRabbit

20 marca 2025

4h BADANIA SEGMENTACYJNE I U&A
Anna Forycka-Zawadka – Insight Director, Kompania Piwowarska
cena netto: 1199 zł do 6 marca
, później: 1299 zł
21 marca 2025

3 kwietnia 2025


4 kwietnia 2025

cena netto: 1199 zł do 22 marca
, później: 1299 zł
10 kwietnia 2025

11 kwietnia 2025


24 kwietnia 2025

4h BADANIA INNOWACJI PRODUKTOWYCH
Michał Lutostański – Head of Knowledge & Thought Leadership, Kantar Polska; Prezes PTBRiO
cena netto: 1199 zł do 11 kwietnia, później: 1299 zł
25 kwietnia 2025

4h BADANIA W SERVICE DESIGN
Magdalena Urban – Service Design Lead , Santander Bank Polska
26 kwietnia 2025


15 maja 2025

4h BADANIA SHOPPEROWE cz.1
Anna Stawiska – Senior Project Manager, Ipsos Polska
cena netto: 1199 zł do 1 maja, później: 1299 zł
16 maja 2025

4h BADANIA SHOPPEROWE cz.2
Anna Stawiska – Senior Project Manager, Ipsos Polska
17 maja 2025

4h BADANIA PANELOWE I RETAIL AUDIT
Aleksandra Gębarowska – Client Business Partner, NielsenIQ

29 maja 2025

cena netto: 1199 zł do 16 maja, później: 1299 zł
30 maja 2025

4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 2
Tomasz Opalski – Customer Experience Expert, ING Bank Śląski
31 maja 2025

4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 3
Tomasz Opalski – Customer Experience Expert, ING Bank Śląski

12 czerwca 2025

cena netto: 899 zł do 30 maja, później: 999 zł
13 czerwca 2025

4h FACYLITACJA WARSZTATÓW / PRACA Z ODBIORCĄ WYNIKÓW
Dorota Cudna-Sławińska – Chief Commercial Officer, Board Member, Kantar Polska

Korzyści
- Nauczysz się jak trafnie rozpoznawać motywacje i postawy konsumenckie
- Zdobędziesz umiejętność aplikowania insightów do procesów biznesowych na wszystkich etapach łańcucha wartości
- Poznasz wszystkie ważne metodologie i techniki badawcze
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę przydatną w każdej organizacji
- Czeka na Ciebie prestiżowy certyfikat ukończenia Szkoły wydany przez renomowane Towarzystwo
Dla kogo
- Dla wszystkich rozpoczynających przygodę z insightami lub chcących usystematyzować swoją wiedzę
- Dla osób pracujących w agencjach badawczych, reklamowych i mediowych
- Dla osób pracujących w działach badawczych firm klienckich
- Dla marketerów, brand i product managerów niezależnie od kategorii produktowej
- Dla projektantów usług, produktów i procesów
Dlaczego my
- Najbardziej kompleksowy praktyczny program dot. insightów konsumenckich
- Trenerzy o wieloletnim praktycznym doświadczeniu w biznesie
- Praca nad realnym casem partnera merytorycznego Szkoły
- Reputacja renomowanego Towarzystwa badawczego istniejącego od 30 lat
- Program zajęć stale udoskonalany od kilkunastu lat

TRENERZY
Trenerzy i trenerki Szkoły Insightów to starannie wyselekcjonowany branżowy dream team. Najbardziej doświadczeni eksperci i ekspertki z wyjątkowymi osiągnieciami zarówno w dostarczaniu wyników badań, jak i ich aplikacji w biznesie. Corocznie są bardzo wysoko oceniani przez uczestników zajęć: 4,8 to oceny w kategorii „przygotowanie trenera do zajęć” i „kontakt z uczestnikami”.
ABSOLWENCI
Szkołę Insightów (wcześniej zwaną Szkołą Badań Rynku oraz Szkołą Consumer Intelligence) ukończyło dotychczas blisko 200 osób z kilkudziesięciu firm i instytucji.


Dużą zaletą Szkoły jest różnorodny program, który pokazuje, z jak wielu źródeł informacji i różnorodnych metod może czerpać badacz. Dzięki zajęciom w Szkole wzbogaciłam swój warsztat oraz wiem, skąd czerpać inspiracje projektując kompleksowe badania. Ogromnym plusem są także doświadczeni wykładowcy, którzy mieli okazję pracować przy wymagających i różnorodnych projektach.
Milena Rokiczan-Kwapisz
Senior UX Specialist, Symetria

Cały cykl szkoleń „Consumer Intelligence” był fantastyczny. Poziom merytoryczny – wysoki. Miałam okazję uporządkować i uzupełnić dotychczasową wiedzę badawczą, posłuchać o nowych trendach w badaniach, wsłuchać się w doświadczenie badawcze prowadzących i poznać nowych ludzi.Polecam. Doświadczenie bezcenne.
Magdalena Kwoka
Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher
Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher

Szkołę zaczynałem jako student ostatniego roku psychologii, nie posiadając (poza kilkoma praktykami) doświadczenia zawodowego. Miałem nadzieję, że SCI pomoże mi dostać pierwszą pracę w branży badań rynku. I muszę przyznać, że to była trafiona inwestycja, gdyż Szkołę kończyłem już jako asystent badań ilościowych w dużej agencji badawczej (jako student oczywiście nadal też:)). SCI nie tylko była ważnym atutem dla mojego pracodawcy, ale też treści w niej poruszane okazały się mieć praktyczne przełożenie na moją pracę, ułatwiając mi stawianie pierwszych kroków w branży badań komercyjnych.
Damian Kowalski
Research Assistant, Ipsos
Research Assistant, Ipsos
PARTNERZY
Elementem programu Szkoły Insightów jest praca z relanym casem biznesowym naszego partnera merytorycznego. Rozwiązanie wyzwania postawionego przez partnera jest oceniane w trakcie egzaminu końcowego. Korzyścią dla uczestników Szkoły jest możliwość aplikacji nowo zdobytej wiedzy do realnego zadania. Cały proces dokonuje się przy udziale i wsparciu zarówno przedstawicieli partnera jak i trenerów Szkoły.
W minionych edycjach Partnerem Merytorycznym Szkoły byli m.in.:











INFORMACJE
Cykl zajęć Szkoły Insightów obejmuje
100
godzin szkoleniowych
ciągu 25 półdniowych (w godz. 9-13) online’owych spotkań od lutego do czerwca19
modułów tematycznych
Ukończenie Szkoły Insightów wiąże się z
egzaminem końcowym wraz z pracą zaliczeniową
(projekt badawczy w odpowiedzi na brief partnera merytorycznego)
Pozytywna ocena obu tych części przez Komisję Oceniającą umożliwia otrzymanie Certyfikatu Szkoły Insightów Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii.
Wszystkie zajęcia odbywają się online, w czwartki, piątki i niektóre soboty w godz. 9.00-13.00
Uczestnicy pracują na własnych urządzeniach z kamerą internetową, mikrofonem, głośnikami (lub słuchawkami) i dostępem do internetu.
Organizator nie odpowiada za jakość połączenia internetowego poszczególnych uczestników.

Po otrzymaniu zamówienia serwis zgłoszeniowy automatycznie wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W ciągu 3 dni roboczych wyślemy Ci fakturę pro forma (pdf), a po otrzymaniu wpłaty – fakturę VAT pdf). Zrezygnować z udziału w Szkole bez konsekwencji finansowych możesz do 20 stycznia 2025 r. wysyłając maila na adres: szkola@ptbrio.pl. W zajęciach może wziąć udział inna osoba w Twoim zastępstwie.
Organizatorem Szkoły na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii jest ORA&Funksters.
Opłatę za udział w Szkole należy wnieść na konto: Pekao SA: 84 1950 0001 2006 0439 9456 0002.