





PROGRAM

4h WPROWADZENIE
4h INSIGHTY KONSUMENCKIE
4h ESG
4h BADANIA JAKOŚCIOWE cz.1
4h BADANIA JAKOŚCIOWE cz.2
4h BADANIA ILOŚCIOWE cz.1
4h BADANIA ILOŚCIOWE cz.2

4h BADANIA SEGMENTACYJNE I U&A
4h BADANIA TRENDÓW
26 marca 2026
4h BADANIA MARKI

4h BADANIA DIGITALU
4h BADANIA KOMUNIKACJI
4h SEMIOTYKA

4h BADANIA INNOWACJI PRODUKTOWYCH
4h BADANIA W SERVICE DESIGN
4h BADANIA UX

4h BADANIA SHOPPEROWE cz.1
4h BADANIA SHOPPEROWE cz.2
Anna Stawiska – Senior Project Manager, Ipsos Polska
4h BADANIA PANELOWE I RETAIL AUDIT

4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 1
4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 2
4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 3

11 czerwca 2026
4h PREZENTACJA WYNIKÓW
12 czerwca 2026
4h FACYLITACJA WARSZTATÓW / PRACA Z ODBIORCĄ WYNIKÓW
Korzyści
- Nauczysz się jak trafnie rozpoznawać motywacje i postawy konsumenckie
- Zdobędziesz umiejętność aplikowania insightów do procesów biznesowych na wszystkich etapach łańcucha wartości
- Poznasz wszystkie ważne metodologie i techniki badawcze
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę przydatną w każdej organizacji
- Czeka na Ciebie prestiżowy certyfikat ukończenia Szkoły wydany przez renomowane Towarzystwo
Dla kogo
- Dla wszystkich rozpoczynających przygodę z insightami lub chcących usystematyzować swoją wiedzę
- Dla osób pracujących w agencjach badawczych, reklamowych i mediowych
- Dla osób pracujących w działach badawczych firm klienckich
- Dla marketerów, brand i product managerów niezależnie od kategorii produktowej
- Dla projektantów usług, produktów i procesów
Dlaczego my
- Najbardziej kompleksowy praktyczny program dot. insightów konsumenckich
- Trenerzy o wieloletnim praktycznym doświadczeniu w biznesie
- Praca nad realnym casem partnera merytorycznego Szkoły
- Reputacja renomowanego Towarzystwa badawczego istniejącego od 30 lat
- Program zajęć stale udoskonalany od kilkunastu lat
TRENERZY
ABSOLWENCI
Milena Rokiczan-Kwapisz
Senior UX Specialist, Symetria
Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher
Research Assistant, Ipsos
PARTNERZY
INFORMACJE
Cykl zajęć Szkoły Insightów obejmuje
100
godzin szkoleniowych
ciągu 25 półdniowych (w godz. 9-13) online’owych spotkań od lutego do czerwca19
modułów tematycznych
Ukończenie Szkoły Insightów wiąże się z
egzaminem końcowym wraz z pracą zaliczeniową
(projekt badawczy w odpowiedzi na brief partnera merytorycznego)
Pozytywna ocena obu tych części przez Komisję Oceniającą umożliwia otrzymanie Certyfikatu Szkoły Insightów Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii.
- udział w zajęciach online
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- indywidualny dostęp do nagrań video z zajęć
- udział w egzaminie
- certyfikat elektroniczny
Po otrzymaniu zamówienia serwis zgłoszeniowy automatycznie wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W ciągu 3 dni roboczych wyślemy Ci fakturę pro forma (pdf), a po otrzymaniu wpłaty – fakturę VAT pdf). Zrezygnować z udziału w Szkole bez konsekwencji finansowych możesz do 20 stycznia 2025 r. wysyłając maila na adres: szkola@ptbrio.pl. W zajęciach może wziąć udział inna osoba w Twoim zastępstwie.