UWAGA! WSZELKIE MATERIAŁY ZAMIESZCZONE NA TEJ STRONIE PRZEZNACZONE SĄ TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA UCZESTNIKÓW SZKOŁY CONSUMER INTELLIGENCE, EDYCJA XIV, STYCZEŃ-CZERWIEC 2023.
ZABRONIONE JEST ICH KOPIOWANIE, ROZPOWSZECHANIE I PUBLICZNE UDOSTĘPNIANIE W JAKIEJKOLWIEK FORMIE.
PROGRAM
26 stycznia 2023

Konsument czujący, myślący, kupujący - wstęp do podejścia Consumer Intelligence
moduł I/XV
4h
pobierz opis
Agnieszka Łebkowska, Head of Business and Customer Intelligence, Cyfrowa Foto
27 stycznia 2023

Badania trendów
moduł II/XV 4h
pobierz opis
Agnieszka Warzybok, Customer Intelligence Director, Future.Company
9 lutego 2023

Insighty konsumenckie, cz. I
moduł III/XV 4h
Michał Kociankowski, właściciel, Synergion
10 lutego 2023

Insighty konsumenckie, cz. II
moduł III/XV 4h
Michał Kociankowski, właściciel, Synergion
2 marca 2023

Badania jakościowe cz. I
moduł IV/XV 4h
Patrycja Szymańska, Director, Ipsos UU
3 marca 2023

Badania jakościowe cz. II
moduł IV/XV 4h
Patrycja Szymańska, Director, Ipsos UU
16 marca 2023

Teoria i praktyka realizacji marketingowych badań ilościowych. Metody, narzędzia oraz zmiany technologiczne, cz. I
moduł V/XV
4h
pobierz opis
Tomasz Dulinicz, współzałożyciel, smartscope
17 marca 2023

Teoria i praktyka realizacji marketingowych badań ilościowych. Metody, narzędzia oraz zmiany technologiczne, cz. II
moduł V/XV
4h
Tomasz Dulinicz, współzałożyciel, smartscope
30 marca 2023

Jakość, satysfakcja, lojalność w badaniach marketingowych, cz. I
moduł VI/XV
4h
pobierz opis
Arkadiusz Wódkowski, QSL Consulting
31 marca 2023

Jakość, satysfakcja, lojalność w badaniach marketingowych, cz. II
moduł VI/XV
4h
Arkadiusz Wódkowski, QSL Consulting
13 kwietnia 2023

14 kwietnia 2023

Badania sieci
moduł VIII/XV 4h
Jan Zając, prezes, Sotrender
27 kwietnia 2023

Badania U&A oraz badania segmentacyjne
moduł IX/XV 4h pobierz opis
prowadzi: Anna Forycka-Zawadka, Insight Director, Kompania Piwowarska
28 kwietnia 2023

Etnografia w służbie marketingu
moduł X/XV 4h pobierz opis
Tomasz Jędrkiewicz, Market Research Manager, T-Mobile Polska
11 maja 2023

12 maja 2023

25 maja 2023


Badanie efektywności działań marketingowych
moduł XIII/XV
4h
Anna Gorączka, Green officer, Żabka Polska
i Michał Protasiuk, Media Research Manager CEE, Google
26 maja 2023

Analiza danych ilościowych
moduł XV/XV
4h
pobierz opis
Agnieszka Łebkowska, Head of Business and Customer Intelligence, Cyfrowa Foto
15 czerwca 2023

16 czerwca 2023
EGZAMIN KOŃCOWY: test wyboru + rozwiązanie case’u badawczego wraz z prezentacją rozwiązania