Szkoła Consumer Intelligence

PROGRAM

SCI to najbardziej kompleksowy w Polsce kurs metodologii i technik badawczych, którego trenerami są wyłącznie doświadczeni praktycy. Uczymy jak zrozumieć motywacje i postawy konsumentów oraz przekładać tę wiedzę na trafne decyzje biznesowe.

W zaktualizowanym w 2020 r. programie SCI znajdziesz:

Wstęp do consumer Intelligence, badania trendów, insighty konsumenckie, badania jakościowe, badania ilościowe, jakość – satysfakcja – lojalność, badania UX, badania sieci, badania U&A oraz badania segmentacyjne, etnografia w marketingu, badania komunikacji, badania marki, badania NPD, komunikacja wyników badań, analiza danych.

TRENERZY

Trenerzy SCI to starannie wyselekcjonowany branżowy dream team.  Doświadczeni managerowie i eksperci mający wyjątkowe osiągniecia zarówno w dostarczaniu wyników badań, jak i ich aplikacji biznesie.Trenerzy SCI są corocznie bardzo wysoko oceniani przez uczestników: 4,8 to oceny w kategorii „przygotowanie trenera do zajęć” i „kontakt z uczestnikami”
  • zdobycie kluczowej umiejętności biznesu: rozpoznawania motywacji i postaw konsumentów,
  • poznanie metodologii i technik badawczych,
  • przyrost kompetencji,
  • wiedza praktyczna,
  • praktyczny case jako element egzaminu
  • ustabilizowanie dotychczasowej wiedzy w oparciu o doświadczenie praktyków
  • indywidualizacja nauczania,
  • certyfikat ukończenia Szkoły wydany przez znaną organizację.
  • networking
  • naprawdę rodzinna atmosfera w naszym domku z ogródkiem
Do udziału w zajęciach zachęcamy w szczególności:
  • osoby rozpoczynające pracę w agencjach badawczych,
  • osoby rozpoczynające pracę w działach badawczych firm klienckich,
  • pracowników działów marketingu,
  • pracowników agencji reklamowych, domów mediowych,
  • brand i product managerów
  • projektantów usług i produktów
  • osoby chcące usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę o badaniach,
  • osoby posiadające jedynie wiedzę teoretyczną, którą chcą przełożyć na umiejętności praktyczne.
Szkoła Consumer Intelligence to nie tylko prezentacje i warsztaty w sali szkoleniowej:
  • poznajemy warsztat badacza „od kuchni” poprzez wizytę w studio call center, wywiad w fokusowni czy obserwację konsumentów w galeriach handlowych,
  • case’y zaliczeniowe rozwiązywane są w małych, kreatywnych grupach nie przekraczających 5 osób, a nad każdą grupą czuwa tutor, który odpowie na pytania, nakieruje lub w inny sposób wesprze w czasie pracy,
  • uczestnicy zawsze zapoznają się z aktualnymi i praktycznymi case’ami wprost z rynku, dzięki wykładowcom-praktykom (często także aktywnym naukowo),
  • materiał do pracy zaliczeniowej pochodzi od Partnera Merytorycznego, dzięki czemu jest on praktyczny i całkowicie realny.

ABSOLWENCI

Do tej pory w zajęciach Szkoły uczestniczyli przedstawiciele firm:

Dużą zaletą Szkoły jest różnorodny program, który pokazuje, z jak wielu źródeł informacji i różnorodnych metod może czerpać badacz. Dzięki zajęciom w Szkole wzbogaciłam swój warsztat oraz wiem, skąd czerpać inspiracje projektując kompleksowe badania. Ogromnym plusem są także doświadczeni wykładowcy, którzy mieli okazję pracować przy wymagających i różnorodnych projektach.

Milena Rokiczan-Kwapisz
Senior UX Specialist, Symetria

Cały cykl szkoleń „Consumer Intelligence” był fantastyczny. Poziom merytoryczny – wysoki. Miałam okazję uporządkować i uzupełnić dotychczasową wiedzę badawczą, posłuchać o nowych trendach w badaniach, wsłuchać się w doświadczenie badawcze prowadzących i poznać nowych ludzi.Polecam. Doświadczenie bezcenne.
Magdalena Kwoka
Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher
Szkołę zaczynałem jako student ostatniego roku psychologii, nie posiadając (poza kilkoma praktykami) doświadczenia zawodowego. Miałem nadzieję, że SCI pomoże mi dostać pierwszą pracę w branży badań rynku. I muszę przyznać, że to była trafiona inwestycja, gdyż Szkołę kończyłem już jako asystent badań ilościowych w dużej agencji badawczej (jako student oczywiście nadal też:)). SCI nie tylko była ważnym atutem dla mojego pracodawcy, ale też treści w niej poruszane okazały się mieć praktyczne przełożenie na moją pracę, ułatwiając mi stawianie pierwszych kroków w branży badań komercyjnych.
Damian Kowalski
Research Assistant, Ipsos

PARTNER MERYTORYCZNY

Corocznie współpracujemy z inną firmą kliencką, która zgłasza realne zadanie (zadania), którego rozwiązanie jest warunkiem ukończenia Szkoły. Dzięki temu uczestnicy naprawdę pracują na rzeczywistych danych, z realnym casem. Przedstawiciele Partnera Merytorycznego są obecni na egzaminie końcowym, dzięki czemu wyniki pracy uczestników mogą znaleźć zastosowanie w praktyce biznesowej. Do tej pory Partnerem Merytorycznym Szkoły byli m.in.:

INFORMACJE

Uwaga! Ze względu na panującą epidemię koronowirusa i niemożliwe do oszacowania: czas jej trwania oraz związane z tym ograniczenia w przestrzeni publicznej; organizatorzy Szkoły Consumer Intelligence zastrzegają sobie prawo zmiany miejsca, terminu oraz formuły (stacjonarna/ online) eventu. O wszelkich zmianach uczestnicy Szkoły będą informowani na bieżąco.

Cykl zajęć Szkoły Consumer Intelligence obejmuje

80

godzin szkoleniowych

w ciągu 5 dwudniowych spotkań (piątki i soboty) od listopada do stycznia.

Maksymalna liczebność grupy zajęciowej to

14

osób

Ukończenie Szkoły Consumer Intelligence wiąże się z

egzaminem końcowym wraz z pracą zaliczeniową

Pozytywna ocena obu tych części przez Komisję Oceniającą umożliwia otrzymanie Certyfikatu Szkoły Consumer Intelligence Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Cennik Szkoły Consumer Intelligence

zgłoszenie przed 1 września 2020 r.

4720 zł

netto
zgłoszenie przed 16 października 2020 r.

5310 zł

netto
zgłoszenie po 16 października 2020 r.

5900 zł

netto

Członkowie PTBRiO i studenci

zgłoszenie przed 1 września 2020 r.

3776 zł

netto
zgłoszenie przed 16 października 2020 r.

4250 zł

netto
zgłoszenie po 16 października 2020 r.

4720 zł

netto

Wszystkie zajęcia odbywają się w siedzibie PTBRiO przy ul. Szarotki 11 w Warszawie w godz. 9.00-16.30.

W koszt udziału wliczone są:

  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • udział w egzaminie
  • certyfikat
  • wyżywienie

Po otrzymaniu zamówienia serwis zgłoszeniowy automatycznie wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Potwierdzeniem rezerwacji miejsca jest wpłata zaliczki w wysokości 10% kwoty faktury pro forma w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury pro forma. W przypadku braku terminowej płatności zniżka za wcześniejsze zgłoszenie zostanie anulowana. Pozostałą część kwoty należy wpłacić do 18 października 2020 r. Każdorazowa wpłata potwierdzana jest jest przez Organizatora wystawieniem faktury VAT.

Rezygnację z udziału w Szkole bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 31 sierpnia 2020 r. mailem na adres: szkola@ptbrio.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą brak możliwości zwrotu zaliczki. W zajęciach może wziąć udział inna osoba wskazana przez zamawiającego jako zastępstwo osoby pierwotnie zgłoszonej.

Organizatorem Szkoły na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii jest ORA&Funksters Tomasz Sławiński.

Wpłat za udział w Szkole należy dokonać na konto: Idea Bank 84 1950 0001 2006 0439 9456 0002.