Szkoła Consumer Intelligence

PROGRAM

Szkoła Consumer Intelligence Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii to najbardziej kompleksowy w Polsce kurs metodologii i technik badawczych, którego trenerami są wyłącznie doświadczeni praktycy. Uczymy jak zrozumieć motywacje i postawy konsumentów oraz przekładać tę wiedzę na trafne decyzje biznesowe.

W zaktualizowanym w 2020 r. programie SCI znajdziesz:

Wstęp do consumer intelligence, badania trendów, insighty konsumenckie, badania jakościowe, badania ilościowe, jakość – satysfakcja – lojalność, badania UX, badania sieci, badania U&A oraz badania segmentacyjne, etnografia w marketingu, badania komunikacji, badania marki, efektywność działań marketingowych, komunikacja wyników badań, analiza danych.

TRENERZY

Trenerzy SCI to starannie wyselekcjonowany branżowy dream team.  Doświadczeni managerowie i eksperci mający wyjątkowe osiągniecia zarówno w dostarczaniu wyników badań, jak i ich aplikacji biznesie.Trenerzy SCI są corocznie bardzo wysoko oceniani przez uczestników: 4,8 to oceny w kategorii „przygotowanie trenera do zajęć” i „kontakt z uczestnikami”
Do udziału w zajęciach zachęcamy w szczególności:

ABSOLWENCI

Do tej pory w zajęciach Szkoły uczestniczyli przedstawiciele firm:

Dużą zaletą Szkoły jest różnorodny program, który pokazuje, z jak wielu źródeł informacji i różnorodnych metod może czerpać badacz. Dzięki zajęciom w Szkole wzbogaciłam swój warsztat oraz wiem, skąd czerpać inspiracje projektując kompleksowe badania. Ogromnym plusem są także doświadczeni wykładowcy, którzy mieli okazję pracować przy wymagających i różnorodnych projektach.

Milena Rokiczan-Kwapisz
Senior UX Specialist, Symetria

Cały cykl szkoleń „Consumer Intelligence” był fantastyczny. Poziom merytoryczny – wysoki. Miałam okazję uporządkować i uzupełnić dotychczasową wiedzę badawczą, posłuchać o nowych trendach w badaniach, wsłuchać się w doświadczenie badawcze prowadzących i poznać nowych ludzi.Polecam. Doświadczenie bezcenne.
Magdalena Kwoka
Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher
Szkołę zaczynałem jako student ostatniego roku psychologii, nie posiadając (poza kilkoma praktykami) doświadczenia zawodowego. Miałem nadzieję, że SCI pomoże mi dostać pierwszą pracę w branży badań rynku. I muszę przyznać, że to była trafiona inwestycja, gdyż Szkołę kończyłem już jako asystent badań ilościowych w dużej agencji badawczej (jako student oczywiście nadal też:)). SCI nie tylko była ważnym atutem dla mojego pracodawcy, ale też treści w niej poruszane okazały się mieć praktyczne przełożenie na moją pracę, ułatwiając mi stawianie pierwszych kroków w branży badań komercyjnych.
Damian Kowalski
Research Assistant, Ipsos

PARTNER MERYTORYCZNY

Corocznie współpracujemy z inną firmą kliencką, która zgłasza realne zadanie (zadania), którego rozwiązanie jest warunkiem ukończenia Szkoły. Dzięki temu uczestnicy naprawdę pracują na rzeczywistych danych, z realnym casem. Przedstawiciele Partnera Merytorycznego są obecni na egzaminie końcowym, dzięki czemu wyniki pracy uczestników mogą znaleźć zastosowanie w praktyce biznesowej. 

W edycji 2021 współpracujemy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę.
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę od 30 lat chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym. Zapewnia dzieciom i ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i prawną oraz opiekę. Uczy dorosłych, jak mądrze i skutecznie reagować na przemoc wobec dzieci oraz co robić, gdy podejrzewają, że dziecko jest krzywdzone. Wspiera i angażuje rodziców by wychowywali dzieci z miłością i szacunkiem. Prowadzi całodobowy, anonimowy i bezpłatny Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Wpływa na polskie prawo, by jak najlepiej chroniło interes dziecka. Wierzy w dzieciństwo wolne od przemocy!
W minionych edycjach Partnerem Merytorycznym Szkoły byli m.in.:

INFORMACJE

Uwaga! Ze względu na panującą epidemię koronowirusa i niemożliwe do oszacowania: czas jej trwania oraz związane z tym ograniczenia w przestrzeni publicznej; organizatorzy Szkoły Consumer Intelligence zastrzegają sobie prawo zmiany miejsca, terminu oraz formuły (stacjonarna/ online) eventu. O wszelkich zmianach uczestnicy Szkoły będą informowani na bieżąco.

Cykl zajęć Szkoły Consumer Intelligence obejmuje

80

godzin szkoleniowych

w ciągu 20 półdniowych (w godz. 9-13) spotkań
od stycznia do czerwca.

 

15

modułów tematycznych

Ukończenie Szkoły Consumer Intelligence wiąże się z

egzaminem końcowym wraz z pracą zaliczeniową

Pozytywna ocena obu tych części przez Komisję Oceniającą umożliwia otrzymanie Certyfikatu Szkoły Consumer Intelligence Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Cena Szkoły Consumer Intelligence:

4500 zł

W cenie dostęp do nagrań TRENDWEEK 2020!

800 minut nagrań z najważniejszego w Polsce wydarzenia trendwatchingowego o wartości 690 zł!

Wszystkie zajęcia odbywają się online, w czwartki i piątki w godz. 9.00-13.00

Uczestnicy pracują na własnych urządzeniach z kamerą internetową, mikrofonem, głośnikami (lub słuchawkami) i dostępem do internetu. Organizator nie odpowiada za jakość połączenia internetowego poszczególnych uczestników.

Po otrzymaniu zamówienia serwis zgłoszeniowy automatycznie wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W ciągu 3 dni roboczych wyślemy Ci fakturę pro forma (pdf), a po otrzymaniu wpłaty – fakturę VAT pdf). Zrezygnować z udziału w Szkole bez konsekwencji finansowych możesz do 15 grudnia 2020 r. wysyłając maila na adres: szkola@ptbrio.pl. W zajęciach może wziąć udział inna osoba w Twoim zastępstwie.

Organizatorem Szkoły na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii jest ORA&Funksters.

Opłatę za udział w Szkone należy wnieść na konto: Idea Bank 84 1950 0001 2006 0439 9456 0002.