PROGRAM
Szkoła Consumer Intelligence Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii to najbardziej kompleksowy w Polsce kurs metodologii i technik badawczych, którego trenerami są wyłącznie doświadczeni praktycy. Uczymy jak zrozumieć motywacje i postawy konsumentów oraz przekładać tę wiedzę na trafne decyzje biznesowe.
W programie SCI znajdziesz:
Wstęp do consumer intelligence, badania trendów, insighty konsumenckie, badania jakościowe, badania ilościowe, jakość – satysfakcja – lojalność, badania UX, badania sieci, badania U&A oraz badania segmentacyjne, etnografia w marketingu, badania komunikacji, badania marki, efektywność działań marketingowych, komunikacja wyników badań, analiza danych.
TRENERZY


- zdobycie kluczowej umiejętności biznesu: rozpoznawania motywacji i postaw konsumentów,
- poznanie metodologii i technik badawczych,
- przyrost kompetencji,
- wiedza praktyczna,
- praktyczny case jako element egzaminu
- ustabilizowanie dotychczasowej wiedzy w oparciu o doświadczenie praktyków
- indywidualizacja nauczania,
- certyfikat ukończenia Szkoły wydany przez znaną organizację.
- networking

- osoby rozpoczynające pracę w agencjach badawczych,
- osoby rozpoczynające pracę w działach badawczych firm klienckich,
- pracowników działów marketingu,
- pracowników agencji reklamowych, domów mediowych,
- brand i product managerów
- projektantów usług i produktów, pracowników działów UX"
- osoby chcące usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę o badaniach,
- osoby posiadające jedynie wiedzę teoretyczną, którą chcą przełożyć na umiejętności praktyczne.

- case’y zaliczeniowe rozwiązywane są w małych, kreatywnych grupach nie przekraczających 5 osób, a nad każdą grupą czuwa tutor, który odpowie na pytania, nakieruje lub w inny sposób wesprze w czasie pracy,
- uczestnicy zawsze zapoznają się z aktualnymi i praktycznymi case’ami wprost z rynku, dzięki wykładowcom-praktykom (często także aktywnym naukowo),
- materiał do pracy zaliczeniowej pochodzi od Partnera Merytorycznego, dzięki czemu jest on praktyczny i całkowicie realny.
ABSOLWENCI
Do tej pory w zajęciach Szkoły uczestniczyli przedstawiciele firm:


Milena Rokiczan-Kwapisz
Senior UX Specialist, Symetria

Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher

Research Assistant, Ipsos
PARTNER MERYTORYCZNY
Corocznie współpracujemy z inną firmą kliencką, która zgłasza realne zadanie (zadania), którego rozwiązanie jest warunkiem ukończenia Szkoły. Dzięki temu uczestnicy naprawdę pracują na rzeczywistych danych, z realnym casem. Przedstawiciele Partnera Merytorycznego są obecni na egzaminie końcowym, dzięki czemu wyniki pracy uczestników mogą znaleźć zastosowanie w praktyce biznesowej.








INFORMACJE
Cykl zajęć Szkoły Consumer Intelligence obejmuje
80
godzin szkoleniowych
w ciągu 20 półdniowych (w godz. 9-13) online’owych spotkań od stycznia do czerwca.
15
modułów tematycznych
Ukończenie Szkoły Consumer Intelligence wiąże się z
egzaminem końcowym wraz z pracą zaliczeniową
Pozytywna ocena obu tych części przez Komisję Oceniającą umożliwia otrzymanie Certyfikatu Szkoły Consumer Intelligence Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Wszystkie zajęcia odbywają się online, w czwartki i piątki w godz. 9.00-13.00
Uczestnicy pracują na własnych urządzeniach z kamerą internetową, mikrofonem, głośnikami (lub słuchawkami) i dostępem do internetu. Organizator nie odpowiada za jakość połączenia internetowego poszczególnych uczestników.
- udział w zajęciach online
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- udział w egzaminie
- certyfikat elektroniczny
Po otrzymaniu zamówienia serwis zgłoszeniowy automatycznie wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W ciągu 3 dni roboczych wyślemy Ci fakturę pro forma (pdf), a po otrzymaniu wpłaty – fakturę VAT pdf). Zrezygnować z udziału w Szkole bez konsekwencji finansowych możesz do 15 grudnia 2022 r. wysyłając maila na adres: szkola@ptbrio.pl. W zajęciach może wziąć udział inna osoba w Twoim zastępstwie.
Organizatorem Szkoły na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii jest ORA&Funksters.
Opłatę za udział w Szkone należy wnieść na konto: Idea Bank 84 1950 0001 2006 0439 9456 0002.