BLOK: STRATEGIA
21.03
2025
BADANIA TRENDÓW4h
09:00-13:00, zajęcia ON-LINE (Zoom)
Opis zajęć
Co to są trendy konsumenckie? Kiedy możemy mówić o trendzie, a kiedy tylko o przelotnej modzie albo niszowym dziwactwie? Jak badać trendy? I czy w ogóle trendy można badać? Jakie wskaźniki mogą być diagnostyczne? Gdzie jest granica między badaniem a futurologią? Przegląd projektów trend-watchingowych realizowanych w Polsce.
Kluczowe pojęcia i zagadnienia
Trendy konsumenckie, trendy kulturowe, trendy rynkowe, trendy demograficzne. Strategie rynkowe oparte na trendach. Badania trendów, prognozowanie trendów.
Umiejętności, jakie wyniosą z zajęć uczestnicy:
- Inspiracja do samodzielnego trendwatchingu
- Rozumienie różnych definicji trendów konsumenckich
- Umiejętność zrozumienia i oceny różnych analiz trendów
Program:
- Co to są trendy konsumenckie – uporządkowanie pojęć
- W jaki sposób bada się trendy konsumenckie – przegląd stosowanych na rynku rozwiązań
- Konsument 2022 – przykład procesu trendwatchingowego i jego efektów
- Tworzenie samodzielnych projektów trend-watchingowych
Agnieszka Warzybok
decode
Badaczka społeczna i marketingowa. Baczna obserwatorka rzeczywistości i trendów konsumenckich. W branży badawczej od 2010 roku. Specjalizuję się w prowadzeniu i realizacji projektów związanych z budowaniem relacji z klientami, wizerunkiem marek oraz badań na potrzeby B2B. W pracy ceni niestandardowe podejście, łącząc różne metody badawcze i podejścia metodologiczne.
CENA EARLY BIRD do 07.03.2025 r.:
ceny netto
W CENIE: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny