BLOK: RETAIL
15-16.05
2025
BADANIA SHOPPEROWE / CUSTOMER JOURNEY 8h
09:00-13:00, zajęcia ON-LINE (Zoom)
Opis zajęć
Celem zajęć jest pokazanie specyfiki badań shopperowych oraz zaznajomienie z podstawowymi pojęciami oraz metodami badań shopperowych
Kluczowe pojęcia i zagadnienia
Shopper, category management, drzewo decyzyjne, badanie ścieżki decyzyjnej, POS, planogam
Umiejętności, jakie wyniosą z zajęć uczestnicy:
- Rozróżnienie kiedy potrzebne są nam badania konsumenckie, a kiedy shopperowe
- Rozumienie podstawowych pojęć shopperowych
- Rozumienie jakich insightów oczekują od agencji marketingowych osoby zajmujące się shopperem po stronie producentów czy detalistów
Program:
- Dlaczego shopper?
- Kto jest odbiorcą badań shopperowych?
- Category management
- Spotkanie potrzeb producenta i potrzeb detalisty
- Badanie ścieżki decyzyjnej (path to purchase)
- Drzewo decyzyjne i planogramy
- Badanie materiałów POS
Anna Maria Stawiska
Ipsos Polska
Doświadczenie badawcze zdobywała między innymi w IQS, Millward Brown, Nielsenie, a obecnie w Ipsos. Specjalizuje się w badaniach drzew decyzyjnych, badaniach path to purchase, badaniach U&A. Pracuje głównie z Klientami z branży FMCG oraz retail. Przez 7 lat prowadziła zajęcia dydaktyczne w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
CENA EARLY BIRD do 01.05.2025 r.:
ceny netto
W CENIE: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny