BLOK: INSIGHTS INTO ACTION
12.06
2025

PREZENTACJA WYNIKÓW 4h

09:00-13:00, zajęcia ON-LINE (Zoom)

Opis zajęć

Celem zajęć jest zapoznanie Uczestników z umiejętnościami i narzędziami, które usprawniają proces przekazywania wniosków z badań i analiz oraz zwiększają perswazyjność przekazu i atrakcyjność prezentacji. Uczestnicy poznają triki ułatwiające i przyspieszające przygotowywanie slajdów, zapoznają się z najczęściej popełnianymi błędami przy tworzeniu wizualizacji danych, poznają inspirujące przykłady nieszablonowych wizualizacji i przydatne narzędzia do ich tworzenia.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia

Wizualizacja danych, wykresy, niepełna skala, przekłamania i manipulacje, zasady poprawnej wizualizacji, licencja Creative Commons, ikony, chmury słów, zasada piramidy, data-ink-ratio

Umiejętności, jakie wyniosą z zajęć uczestnicy:

  1. Potrafią dobrać adekwatny wykres do prezentowanych danych i celu wizualizacji.
  2. Są w stanie zidentyfikować próby manipulacji odbiorcą za pomocą wykresów.
  3. Rozpoznają najczęstsze błędy raportów i wizualizacji danych oraz są w stanie ich unikać.
  4. Znają narzędzia pozwalające na stworzenie niestandardowych wykresów i wizualizacji.
  5. Wiedzą, jak szybciej i wygodniej przygotowywać estetyczne slajdy w Powerpoint.
  6. Zapoznają się z zasadami przygotowywania ustrukturyzowanych i dopasowanych do odbiorcy prezentacji i raportów.

Program:

  1. Wizualizacja danych.
  2. Najpopularniejsze i najgroźniejsze błędy popełniane na wykresach danych.
  3. Doskonała prezentacja danych – złote zasady i dobre praktyki.
  4. Elementy graficzne w prezentacjach – skąd je brać i jak je odpowiednio wykorzystywać?
  5. Powerpoint tips & tricks – skróty, które odmienią Waszą pracę. Nie tylko Power Point.
  6. Narzędzia do wizualizacji.
  7. Mniej znaczy więcej – odchudzanie slajdów z korzyścią dla przekazu.
  8. Prezentacja jako narracja.
  9. Jak konstruować ciekawe dla odbiorców historie?

Adam
Polasz

Delikatesy Badawcze

Współzałożyciel butiku badawczego Delikatesy Badawcze. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza poprzednim miejscom pracy: pracował jako Research & Development Director w Difference, Senior Research Manager w Wavemaker, Dyrektor ds. Badań w One Eleven, Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej, Główny Specjalista ds. Badań Rynku w Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile). Jest autorem licznych wystąpień konferencyjnych, szkoleń i wykładów z zakresu efektywności komunikacji, raportowania i wizualizacji danych.

CENA EARLY BIRD do 30.05.2025 r.:

ceny netto

W CENIE: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny