BLOK: INSIGHTS INTO ACTION
12.06
2025
PREZENTACJA WYNIKÓW 4h
09:00-13:00, zajęcia ON-LINE (Zoom)
Opis zajęć
Celem zajęć jest zapoznanie Uczestników z umiejętnościami i narzędziami, które usprawniają proces przekazywania wniosków z badań i analiz oraz zwiększają perswazyjność przekazu i atrakcyjność prezentacji. Uczestnicy poznają triki ułatwiające i przyspieszające przygotowywanie slajdów, zapoznają się z najczęściej popełnianymi błędami przy tworzeniu wizualizacji danych, poznają inspirujące przykłady nieszablonowych wizualizacji i przydatne narzędzia do ich tworzenia.
Kluczowe pojęcia i zagadnienia
Wizualizacja danych, wykresy, niepełna skala, przekłamania i manipulacje, zasady poprawnej wizualizacji, licencja Creative Commons, ikony, chmury słów, zasada piramidy, data-ink-ratio
Umiejętności, jakie wyniosą z zajęć uczestnicy:
- Potrafią dobrać adekwatny wykres do prezentowanych danych i celu wizualizacji.
- Są w stanie zidentyfikować próby manipulacji odbiorcą za pomocą wykresów.
- Rozpoznają najczęstsze błędy raportów i wizualizacji danych oraz są w stanie ich unikać.
- Znają narzędzia pozwalające na stworzenie niestandardowych wykresów i wizualizacji.
- Wiedzą, jak szybciej i wygodniej przygotowywać estetyczne slajdy w Powerpoint.
- Zapoznają się z zasadami przygotowywania ustrukturyzowanych i dopasowanych do odbiorcy prezentacji i raportów.
Program:
- Wizualizacja danych.
- Najpopularniejsze i najgroźniejsze błędy popełniane na wykresach danych.
- Doskonała prezentacja danych – złote zasady i dobre praktyki.
- Elementy graficzne w prezentacjach – skąd je brać i jak je odpowiednio wykorzystywać?
- Powerpoint tips & tricks – skróty, które odmienią Waszą pracę. Nie tylko Power Point.
- Narzędzia do wizualizacji.
- Mniej znaczy więcej – odchudzanie slajdów z korzyścią dla przekazu.
- Prezentacja jako narracja.
- Jak konstruować ciekawe dla odbiorców historie?
Adam
Polasz
Delikatesy Badawcze
Współzałożyciel butiku badawczego Delikatesy Badawcze. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza poprzednim miejscom pracy: pracował jako Research & Development Director w Difference, Senior Research Manager w Wavemaker, Dyrektor ds. Badań w One Eleven, Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej, Główny Specjalista ds. Badań Rynku w Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile). Jest autorem licznych wystąpień konferencyjnych, szkoleń i wykładów z zakresu efektywności komunikacji, raportowania i wizualizacji danych.
CENA EARLY BIRD do 30.05.2025 r.:
ceny netto
W CENIE: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny