BLOK: KOMUNIKACJA
11.04
2025
SEMIOTYKA 4h
09:00-13:00, zajęcia ON-LINE (Zoom)
Opis zajęć
Spojrzenie na komunikację z perspektywy kulturowej. W jaki sposób narzędzia semiotyczne pozwalają ocenić zgodność komunikacji z założonym celem strategicznym czy jej adekwatność i dobre wpasowanie w kulturę. Jak kultura może inspirować komunikację? Jak język, kody komunikacyjne wpływają na postrzeganie marki? Jak zmienia się język marki i jego kulturowa adekwatność?
Kluczowe pojęcia i zagadnienia
Kultura, komunikacja, semiotyką, kody komunikacyjne i kulturowe, komunikacja rezydualna, dominująca i emergentna.
Umiejętności, jakie wyniosą z zajęć uczestnicy:
Spojrzenie na działania komunikacyjne marki z punktu widzenia kultury. Zrozumienie w jaki sposób marka z użyciem wzorców kulturowych komunikuje się z odbiorcami. Na czym polega badanie semiotyczne komunikacji marki.
Program:
- Rola kultury w działaniu marek.
- Badania semiotyczne a badania konsumenckie
- Semiotyczna diagnoza komunikacji
- Kultura jako źródło inspiracji dla komunikacji
Paulina
Goch-Kenawy
CultureTellers
Współzałożycielka CultureTellers – agencji łączącej perspektywę kulturową z tworzeniem rozwiązań w obszarze marketingu. Semiotyczka, filozofka, badaczka kultury i konsultantka z szesnastoletnim doświadczeniem rynkowym.
Autorka licznych artykułów, a także wystąpień na temat kształtowania strategii i działań marek w oparciu o wiedzę płynącą z otaczającej nas rzeczywistości kulturowej. Dotychczas doradzała markom z obszarów FMCG, finansów, farmaceutyków, telekomunikacyjnego. Brała również udział w projektach realizowanych na potrzeby instytucji publicznych.
CENA EARLY BIRD do 28.03.2025 r.:
ceny netto
W CENIE: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny