Profil trenera

Tomasz
Opalski
CX/UX Senior Expert
ING Bank Śląski
- Ekonomista, badacz, konsultant, analityk rynku z 27 letnim doświadczeniem w różnych branżach (bankowość, konsulting, meble, instytucje samorządowe)
- Od 19 lat w ING odpowiedzialny za badania po stronie detalicznej banku. Od samego początku bankowości mobilnej i internetowej Moje ING (2014 rok) odpowiedzialny za badania UX dla niej.
- Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (2 kadencje w latach 2020-2024).
- Wykładowca akademicki i promotor na studiach podyplomowych z Zarządzania Doświadczeniem Klienta (Customer Experience Management) na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
- Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
- Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych User Experience/Product Design na Uniwersytecie SWPS
- Trener programu UX-PM (jedyny w Polsce program międzynarodowej certyfikacji z zakresu UX dla managerów, liderów i członków zespołów: deweloperskich, marketingowych, produktowych i obsługi klienta)
- Trener Szkoły Consumer Intelligence przy PTBRiO
- Trener szkoleń z zakresu CX/UX przy PTBRiO
- Prelegent na różnych krajowych i zagranicznych eventach organizowanych m.in. przez PTBRiO oraz ESOMAR