Metagaming – czy w przyszłości będziemy przemieszczać się własnym awatarem po wirtualnym świecie gier
MICHAŁ BARTCZAK i MARCIN WOJCIESZKIEWICZ, metapro,

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Gaming, metaverse i e-commerce, postrzegane są jako zachodzące na siebie obszary. Gdy zagłębimy się w to, co chce oferować np. Meta i wszystkie aplikacje z tym związane, za którymi stoi Mark Zuckerberg, to widać, że będzie to jeden wielki punkt sprzedaży, który w tle projektu społecznościowego chce wprowadzić nowy e-commerce dla którego metaverse otwiera nową kartę. Korzyści są niezaprzeczalne i super ekscytujące pod względem nowych doświadczeń i nowego postrzegania sposobu dystrybucji produktów. Przykładem są tacy potentaci jak Nike, Adidas, Gucci, Wallmart, H&M czy Samsung, które już tworzą różnego rodzaju, własne platformy metaversowe.
Czy w przyszłości czeka nas rywalizacja w obszarze gamingu i esportu połączona z zakupami w grach, przemieszczaniem się do różnych wirtualnych światów połączonych z platformami zakupowymi. Czy wizja wirtualnej rywalizacji znana z filmu „Player One” Stevena Spielberga spełni się wcześniej niż w 2045 roku?

TAGI: #gaming #esport #streaming #content #marketing #VR #AR #metaverse #web3

Przewijanie do góry