“Będę grał w grę” – Strategiczne znaczenie badań w planowaniu kampanii gamingowych skierowanych do dzieci
Beata Kajcińska, YOTTA, Michał Bobrowski, GRY-Online

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Gaming to jedna z najpopularniejszych form rozrywki, będąca istotnym kanałem dotarcia marek nieendemicznych do dzieci, do których coraz trudniej dotrzeć tradycyjnymi działaniami np. reklamą w telewizji linearnej. W rezultacie wielu marketerów myśli o strategiach wejścia do tej części świata dziecka. Jednak cechą charakterystyczną gamingu jest bardzo wysokie tempo ewolucji tego sektora. Tym samym, wykorzystywanie gamingu jako kanału dotarcia do dzieci, bez wcześniejszej dogłębnej analizy tego zagadnienia na tym TG może nie przynieść efektów. Na podstawie unikalnego badania zjawiska gamingu wśród dzieci 9-15 Polish Gamers Kids przeprowadzonego w 2022 roku opowiemy jak wygląda młody gracz oraz o tym jak skutecznie dołączyć z marką do jego świata gry.

TAGI: #badania #gaming #gry #gracze #dzieci #e-sport #rozrywka #metaversum

Przewijanie do góry