Treść dostępna dla członków PTBRiO
Po Power of Insights to specjalna sesja INSUMMIT przygotowana przez Google i zbadaj.to, na której poznasz potęgę i sprawczość insightów. Przygotowaliśmy dla Ciebie 9 opowieści o fascynującym odkrywaniu nieznanego, które stało się możliwe dzięki połączeniu ciekawości, uważności, wiedzy i technologii. Przekonasz się tu, że za każdą innowacją stoi insight, a przyszłość należy do tych, którzy insighty potrafią eksplorować i wprawiać je w działanie.
PROGRAM:
17:00 Insighty są wszędzie. I nigdy nie jest nudno, Ania Karczmarczuk, Ipsos, PTBRiO
17:10 Przyszłość badań, Michał Protasiuk, Google
17:30 Od insightu do kreacji, czyli jak zainteresować niezainteresowanych, Kasia Piątek, ING Bank Śląski
17:50 Digital product – human insights, jak mądrze projektować UX, Gosia Chomentowska, EL Passion
18:10 Let’s BeReal. Czyli o tym dlaczego nostalgia za tym co było, może pokonać giganta, Martyna Picheta, VML
18:20 Anatomia zachowań cnotliwych. Jak sprawić, by dobre uczynki lepiej się miały? Paweł Pawiński, NEW AREAS
18:30 Pewność w niepewności – improwizacja jako kompetencja przyszłości, Bart Jurkowski, I’MPRO IMPRO
18:40 Metawersum – wymysł korporacji czy odpowiedź na rzeczywiste potrzeby konsumentów? Edyta Kus, Dentsu Creative
18:50 Mów mi! Czyli jak obserwacja i czujne ucho przydają się w pracy niekoniecznie badawczej, Ewa Filipiak, Mobee Dick
- INSUMMIT 2022
- opublikowano: