POWER OF INSIGHTS
Ania Karczmarczuk Ipsos / PTBRiO, Michał Protasiuk, Google, Kasia Piątek, ING Bank Śląski, Gosia Chomentowska, El Passion, Maryna Picheta, VML, Paweł Pawiński, NEW AREAS, Bart Jurkowski, I'MPRO IMPRO, Edyta Kus, Dentsu Creative, Ewa Filipiak, Mobee Dick

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Po Power of Insights to specjalna sesja INSUMMIT przygotowana przez Google i zbadaj.to, na której poznasz potęgę i sprawczość insightów. Przygotowaliśmy dla Ciebie 9 opowieści o fascynującym odkrywaniu nieznanego, które stało się możliwe dzięki połączeniu ciekawości, uważności, wiedzy i technologii. Przekonasz się tu, że za każdą innowacją stoi insight, a przyszłość należy do tych, którzy insighty potrafią eksplorować i wprawiać je w działanie.

PROGRAM:
17:00 Insighty są wszędzie. I nigdy nie jest nudno, Ania Karczmarczuk, Ipsos, PTBRiO
17:10 Przyszłość badań, Michał Protasiuk, Google
17:30 Od insightu do kreacji, czyli jak zainteresować niezainteresowanych, Kasia Piątek, ING Bank Śląski
17:50 Digital product – human insights, jak mądrze projektować UX, Gosia Chomentowska, EL Passion
18:10 Let’s BeReal. Czyli o tym dlaczego nostalgia za tym co było, może pokonać giganta, Martyna Picheta, VML
18:20 Anatomia zachowań cnotliwych. Jak sprawić, by dobre uczynki lepiej się miały? Paweł Pawiński, NEW AREAS
18:30 Pewność w niepewności – improwizacja jako kompetencja przyszłości, Bart Jurkowski, I’MPRO IMPRO
18:40 Metawersum – wymysł korporacji czy odpowiedź na rzeczywiste potrzeby konsumentów? Edyta Kus, Dentsu Creative
18:50 Mów mi! Czyli jak obserwacja i czujne ucho przydają się w pracy niekoniecznie badawczej, Ewa Filipiak, Mobee Dick

Przewijanie do góry