Treść dostępna dla członków PTBRiO
Telewizja od zawsze była oglądana nie tylko w domu, zaś obecna technologia umożliwia podążanie za ulubionym programem i oglądanie go wszędzie, jak w swoistym metaversie.
Niemałą rewolucję na ryku mediowym w zeszłym roku wywołało dodanie do pomiaru telemetrycznego GRPs OOH, które z jednej strony poszerzyły zasięgi kampanii o prawie 10%, a z drugiej zostały uznane za nową walutę rozliczeniową. Patrząc jednak na budżety, jakie marki przeznaczają na reklamę w TV, pojawia się pytanie o jakość GRP OOH vs. GRP „tradycyjne”.
Czy są one równie efektywne – i czy powinny kosztować tyle samo? Czy treści telewizyjne (i reklama) oglądane z innego miejsca niż kanapa w salonie są równie wartościowe? Zapraszamy na nasze wystąpienie, na którym przedstawimy istotę zjawiska i ludzi oglądających telewizję poza domem. Dopiero z tą wiedzą reklamodawcy są w stanie wykorzystać zaistniałą sytuację na swoją korzyść.
TAGI: #telewizyjnymetaverse #różnorodnośćzachowań #jakośćGRPOOH #efektywnośćTVOOH #telewizjapozadomem #TVOOH #reklamodawcy #targetgrupy
- INSUMMIT 2022
- opublikowano: