Podążając za głosem – jakim medium są podcasty?
Alicja Kundzicz, YOTTA, Michał Dobrzański, Tandem Media

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Pomimo że podcasting nie jest nowym zjawiskiem, to dopiero w ostatnim czasie związana z nim rewolucja audio dotarła do Polski. Obecnie ponad 8 milionów Polaków regularnie słucha podcastów, angażując się w nie godzinami. Kim są słuchacze? Co ich charakteryzuje – i przede wszystkim – dlaczego są tak atrakcyjnym targetem dla marketerów? Czy wzrost zainteresowania podcastami oznacza istotne zmiany w konsumpcji mediów, czy jest po prostu kolejną alternatywą na mediowej mapie?
Obserwując potencjał podcastów, marki mówią: sprawdzam! Coraz częściej angażują się we współpracę z wydawcami. Czy jest to tylko możliwość ciekawej aktywności podejmowanej przez marketerów, czy rzeczywiście komunikacja w podcastach uzyskuje realny wpływ na postrzeganie i skuteczność marki? Jakie wybory stoją przed markami, które zdecydują się korzystać z komunikacji audio?
Opierając się na wynikach przeprowadzonych badań, opowiemy dlaczego komunikacja marketingowa w podcastach to „reklamy, których słuchacze chcą słuchać”. Pokażemy, które formaty reklamowe są akceptowalne i skuteczne, co będzie podpowiedzią dla marketerów, dotyczącą strategii komunikacyjnej swoich brandów.

TAGI: #Skutecznemediumreklamowe #angażującycontent #brandedcontent #media #audio #efektywnośćreklamowa

Przewijanie do góry