Czy męskie majtki i karma dla zwierząt mogą być wyznacznikiem kryzysu? – czyli o najdziwniejszych zachowaniach konsumenckich Polaków mogących zwiastować recesję.
Marta Rybicka i Mateusz Duś, IQS

W świecie ekonomii znane są przykłady na to, jak na podstawie pozornie abstrakcyjnych danych można wyciągać poważne wnioski o kondycji gospodarki. Doświadczeni analitycy rynkowi z UK czy US nie potrzebują wyliczeń ichniejszego odpowiednika GUS, by wiedzieć, że „recesja is coming”. Poważnym sygnałem, że nie dzieje się zbyt dobrze jest obserwacja sprzedaży kawy, wykładzin podłogowych, męskiej bielizny, a także atrakcyjność fizyczna kelnerek, a nawet liczba śmiertelnych wypadków z udziałem rowerzystów. Wykorzystując platformę Omnisurv by IQS zbadamy jakie są najdziwniejsze, niebanalne i najmniej oczywiste zachowania Polaków w dobie recesji, które mogłyby stać się – na wzór funkcjonujących na innych rynkach zachodnich – swoistymi indeksami gospodarczymi made in Poland. Do łowienia tego typu zachowań zapraszamy wszystkich uczestników InSummit – przyjdźcie na stoisko IQS, zadajcie pytania, zweryfikujcie swoje tezy i dołączcie do wielkiego Omnibusa nt. najdziwniejszych zachowań konsumenckich Polaków w dobie recesji.

Przewijanie do góry