Treść dostępna dla członków PTBRiO
Globalny metaverse jeszcze nie powstał. Czy i kiedy powstanie? Tego nie wiemy! Niemniej już dziś istnieją liczne wirtualne światy takie jak Fortnite, Minecraft, Roblox czy Horizon Worlds. Ich istotą jest immersyjność, czyli zanurzenie się w świecie 3D i poczucie realizmu uczestników. W metaverse każdego dnia potrzebują cyfrowych ubrań, butów i akcesoriów. A jeśli tak, będą potrzebować również cyfrowych showroomów, przymierzalni i modeli 3D. Świat społeczny i świat mody ulega kolejnej doniosłej przemianie!
W tracie sesji podejmiemy następujące zagadnienia:
Jak dziś marki fashion radzą sobie w metaverse? Jakie będą ich strategie przyszłości?
Co to oznacza dla marek i e-commerce?
Jak rozwój handlu w metaverse wpływa na zachowania konsumenckie?
Jak to wpłynie na dalszy rozwój techniki VR i AR?
Czy moda w metaverse jest bardziej zrównoważona niż ta tradycyjnym wydaniu?
- INSUMMIT 2022
- opublikowano: