Reklama w telewizji dla pokolenia bez telewizji – jak to działa? O paradoksie zapamiętywalności reklam.
Adriana Osuchowska, Grupa 4P, Magdalena Kalska, mBank

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Czy telewizja naprawdę umarła dla Gen Z? Zderzymy deklaracje z rzeczywistością! Zetki twierdzą, że nie oglądają telewizji, ale trackingi marek mówią coś zupełnie innego. Zapamiętywalność reklam wśród zetek jest hiper niska – ale przyciśnięte do muru zetki wskazują bardzo nieoczywiste, a nawet pradawne kreacje. Podczas naszego wystąpienia:
odkryjemy, dlaczego młodzi podejmują konsumenckie decyzje pod wpływem kampanii telewizyjnych, mimo że deklarują „nie oglądam TV”
przyjrzymy się młodym, którzy pamiętają gagi z reklam sprzed lat, a nie aktualną komunikację swoich love brands
sprawdzimy co faktycznie stoi za sukcesem reklam, które rezonują w ich codziennym życiu
podpowiemy jakich pułapek unikać, a po co sięgać, by naprawdę trafić do pokolenia cyfrowych tubylców?
Porozmawiamy o paradoksie smartfonów i „nieoglądania” telewizji, a także wspólnie stworzymy spot reklamowy, który – dzięki rekomendacjom od młodych – będzie skazany na sukces.

TAGI: #cyfrowitubylcy #wlinearnymswiecie #paradoks #zTVdoTT #hiperwrażliwość #uważność #TVspot

Przewijanie do góry