ZETSIĘBIORCY. Spółka z (dość) ograniczoną odpowiedzialnością
Konrad Siwiński, Minds & Roses, Agnieszka Śpionek, Mastercard

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Pamiętamy ten szok, gdy kilka lat temu pokazywaliśmy dane, że ponad 40% przedstawicieli Generacji Z będzie chciało założyć własne firmy. „Ale jak to?!” „Życia nie znają!”, „Zapał szybko im minie!”, „Przecież własna firma to bardzo dużo pracy, a oni jej nie lubią” – Iksy i Milenialsi chętnie pastwili się nad młodymi.
Minęło kilka lat, a oni te firmy zaczęli zakładać. I patrzą na nie zupełnie inaczej niż starsze pokolenia – balansują między pasją, zaradnością i planowaniem po to, aby… No właśnie! W naszym wystąpieniu prześwietlimy biznesy Zetek. Czy czeka je nieuchronne bankructwo? A może Zetki w worku pokutnym wrócą na etat i przestaną jojczyć na kulturę zapierdolu?

TAGI: #Przedsiębiorczość #Zaradność #GenZMaFirmę #BiznesPoMojemu

Przewijanie do góry