Czego się boją młode dziewczyny? Jak mówić o zagrożeniach, by nie straszyć i czy wypada przy tym promować swoją markę
Martyna Wyrzykowska, SEXED.PL

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Social Media są przesycone negatywnymi wiadomościami i mamy naturalną tendencję do wpadania w skrajności – omijania ich lub sensacyjnego zgłębiania. SEXEDPL od trzech lat prowadzi Antyprzemocową Linię Pomocy, która jest narzędziem do wsparcia osób uwikłanych w przemoc. Strategicznym partnerem linii jest marka UBER. Mamy więc w jednym worku edukację seksualną, przemoc, markę z problematycznym PR-em oraz algorytmy social mediów walczące z wszystkim co powyżej. Jak udaje nam się realizować viralowe kampanie, wprowadzać realne zmiany, a przy okazji działań CSR wspierać biznes? Poszukamy uniwersalnych odpowiedzi na pytania o to jak tworzyć odpowiedzialne działania CSR, jak (i po jakim czasie) mierzyć ich sukces oraz jak mówić o „trudnych” sprawach, żeby słuchali tego chętnie młodzi odbiorcy.

TAGI: #przemoc #viral #edukacjaseksualna #uber #sexedpl #antyprzemocowaliniapomocy #tiktok #aplikacje #badania

Przewijanie do góry