Co ćpają Zetki i dlaczego powinno to interesować marketera_kę?
Mateusz Cukierski, Sweetspot

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Narkotyki to w Polsce temat tabu. Najczęściej ich temat przybiera formę groźnie brzmiących, ale niewiele mówiących haseł kampanii społecznych dla młodzieży. Zażywasz, przegrywasz. I niech cię więcej nie interesuje.
Jednak unikanie danego tematu nie sprawia, że ten temat nie istnieje w rzeczywistości. Wręcz przeciwnie. Narkotyki są dziś powszechne jak nigdy wcześniej. Na wyciągnięcie ręki, szybsze i łatwiejsze niż zamówienie lunchu na Uber Eats. A jest w czym wybierać: stymulanty, depresanty, psychodeliki, opioidy. Menu jest zróżnicowane.
Według badań co druga młoda osoba eksperymentowała z narkotykami, ale tylko część z nich popada w niebezpieczne uzależnienie. Niniejsza prezentacja stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak się dzieje. To nie jest historia o używkach, ale o kondycji młodych, ich deficytach i głęboko skrywanych pragnieniach.

TAGI: #insighty #tabu #narkotyki #rodzina #szkoła #społeczeństwo #kultura #deficyty #strach #zagubienie #bezpieczeństwo #uwaga #miłość

Przewijanie do góry