Badać czy zjadać? Projektanci, Badacze i Zrównoważony Rozwój.
Marcin Pawilno-Pacewicz, Kantar Polska, Maciej Konopka, ASP / Brandy Design
Treść dostępna dla członków PTBRiO
Czy Polacy są gotowi spróbować shake’a z dodatkiem białka z dżdżownic? Czy chcą poznać smak mrówek w czekoladzie? Jak sprzedać mięso komórkowe? Czemu nie chcemy wody mineralnej w kartonie a mleko, wino i soki nam nie przeszkadzają? Opowieść o tym jakie efekty może dać ścisła współpraca projektantów i badaczy oraz na co można zwrócić uwagę tworząc produkty dla zrównoważonego rozwoju. Projekty opakowań zaprojektowane przez studentów profesora Macieja Konopki z Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie przetestowaliśmy innowacyjnymi metodami badawczymi, które dostarczyły odpowiedzi na te inne pytania w ciągu 72h!
TAGI: #innowacje #sustainability #FMCG #packaging #design #newfood
- INSUMMIT 2022
- opublikowano: