Czy, na kogo i jak działa język inkluzywny. A szczególnie jak działa w pracy.
Jacek Wasilewski, Uniwersytet Warszawski, Adam Ciołek, Ipsos Polska

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Czy używanie języka inkluzywnego zwiększa bezpieczeństwo w zespołach, a przez to sprzyja innowacjom? A jeśli język inkluzywny powoduje większe bezpieczeństwo członków zespołu, to czy podnosi się przez to i poziom szczerości w komunikacji? Czy równościowa komunikacja uruchamia potencjał pracowników? Czy użycie języka inkluzywnego zwiększa poczucie wspólnoty, a przez to i poczucie dumy z miejsca pracy? To są pytania, na które odpowiemy przy pomocy badania wśród osób pracujących. Pokażemy, jakie są paradoksy używania języka inkluzywnego – i że jego stosowanie może przynieść realne korzyści. Może być inwestycją, a nie tylko wymogiem prawnym czy modną aplikacją.

TAGI: #inkluzywność #mniejszości #kobiety #grupa_dominująca #środowisko_zawodowe #komunikacja_wewnętrzna

Przewijanie do góry