Treść dostępna dla członków PTBRiO
Tradycyjne metody badań i analiz, na podstawie których firmy podejmują działania marketingowe przechodzą do lamusa. Organizacje na całym świecie coraz więcej budżetu przeznaczają na działania data-driven, w USA na 1,3 triliona $ wydanych na marketing już 20% to wydatki na działania oparte na danych. Jednak rynek zdaje się wciąż obawiać bazowania na danych, a wśród pracowników brakuje kompetencji analitycznych. W efekcie podjęte decyzje są uzasadniane danymi, zamiast być na ich podstawie podejmowane. Przy coraz większym udziale w rynku produktów cyfrowych organizacje są zmuszone działać inaczej. Tylko co to znaczy? Jak podejść metodycznie do zmiany? Jak Twoja organizacja może zacząć efektywniej z nich korzystać? I dlaczego analityka to sport zespołowy? Odpowiem na te i inne pytanie związane z budowaniem strategii analitycznej i przeprowadzaniem transformacji data-driven w organizacjach.
TAGI: #datadrivenbusinness #cookielessfuture #predictiveanalytics #marketingtransformation #smartdata #onlineanalytics
#digitalproductanalytics
- INSUMMIT 2022
- opublikowano: