Dlaczego wnuki zawsze dogadają się z dziadkami na rynku pracy?
Łukasz Borowicz, OLX
Treść dostępna dla członków PTBRiO
Zaledwie 2% przedstawicieli Gen Z ma za sobą negatywne doświadczenia zawodowe z relacji z Silversami (50+). Mimo, że różnią ich dekady w peselu i gigabajty zapisanych danych w pamięci, oba pokolenia mierzą się z podobnych rozmiarów arsenałem stereotypów na swój temat. Co „młodzi” uważają o „starych” i czy można to przełożyć na język korzyści? Dlaczego wizja współpracy międzypokoleniowej przeraża tylko podatnych na stereoptypozę? Słów kilka o tym, jak kampania reklamowa OLX Praca „Zawód po 50-tce to już tylko uczucie” w 2024 roku stała się branżowym wiralem, pomogła solidnie rozprawić się ze stereotypami i, co chyba najważniejsze, zmienić postawy uczestników rynku pracy w stosunku do dojrzałych, doświadczonych pracowników… i kandydatów!
- INSUMMIT YOUTH & BEYOND 2025
- opublikowano: