Dziewczyny z lewej, chłopcy z prawej? Młodość, która potrzebuje jedności
Julia Kelsz, Fundacja ważne sprawy, Urszula Karaś, Fundacja More in Common Polska

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Liberalne dziewczyny kontra konserwatywni chłopcy. Na pewno? Młodzi Polacy i Polki to dla wielu marketerów podzielona grupa, którą łatwo zaszufladkować. A młodych łączy więcej, niż ktokolwiek się spodziewa – choćby prawdziwa miłość do Polski, szczera obawa przed samotnością czy ekscytacja możliwościami, które daje im dorosłość. Na podstawie niekomercyjnych, niepublikowanych jeszcze wyników badania “Stan młodych” pokażemy, dlaczego podziały, które tak łatwo zakorzeniły się w naszych umysłach, nie mają pokrycia w rzeczywistości. Przedstawimy dane, które pokazują młodych w zupełnie innym, jednoczącym świetle. To wake-up call: dlaczego marki wciąż operują na starych schematach i jak to zmienić? Jak przestać strzelać na oślep, a zacząć budować autentyczny przekaz spójny z tym, w co wierzą młodzi? I w końcu – co pozwala zdobyć serca młodych w świecie, w którym jedność i zaufanie to towary deficytowe? Nie czekajcie na kolejną prezentację danych, tylko lekcję o tym, jak zrozumieć pokolenie dorastające w czasie, gdy świat woła o jedność, a nie kolejne podziały.

TAGI: #youth #młodzi #genz #unity #wspólnota #jedność #różnorodność #connection #stereotypy #wellbeing #patriotyzm #dorosłość #samotność #relacje #emocje #przyszłość #płeć

Przewijanie do góry