Emocjonalna preperskość Zalf czyli jak nie wdepnąć w traumy
Jan Ołdakowski, Muzeum Powstania Warszawskiego, Anna Maria Szutowicz, Y&LOVERS

Treść dostępna dla członków PTBRiO

66% Generacji Z deklaruje, że może się wiele nauczyć od swoich babć i dziadków. Muzeum Powstania Warszawskiego, którego misją jest edukacja patriotyczna i historyczna młodych ludzi, na tej danej opiera swoje tegoroczne aktywizacje. Przeprowadziliśmy fascynujące badania (jakościowe i ilościowe) z Gen Z i Alfa, żeby odpowiedzieć na pytanie idealnie wpisujące się w temat tegorocznego Insummitu. Brzmiało ono: co zrobić, żeby młodzi z chęcią (i odwagą!) porozmawiali ze swoimi babciami i dziadkami o doświadczeniu wojny.
Wyniki, które zaprezentujemy dotyczą nie tyle wojny, co rewolucji 😊 Rewolucji w rozumieniu pożądanego „międzypokoleniowego kontraktu emocjonalnego” – relacji pomiędzy osobami z różnych generacji opartej na trosce i wrażliwości. Pokażemy, jakie są z punktu widzenia Zalf red i green flagi w międzygeneracyjnych rozmowach o rzeczach trudnych.
Z naszej prezentacji zaopiekujemy też pragmatyczne potrzeby szerokiej marketingowej publiczności wskazując protipy, które pomagają tworzyć aktywacje międzypokoleniowe atrakcyjne dla Generacji Z i Alfa.

TAGI: #międzypokoleniowaTroska #międzypokolenioweRelacje #emocjonalizacjaKultury #traumaDumping #redFlags #laudacjaPłatkówŚniegu #wellbeing #GenZ #GenAlfa #Zalfy #trudneRozmowy #dziadkowie&wnuki

Przewijanie do góry