Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji
Agnieszka Sora, IAA, Magdalena Kotlarczyk, Google Polska, Izabela Albrychiewicz, GroupM, Rafał Jakubowski, mBank, Anna Barabasz-Sawińska, Grupa Maspex, Arkadiusz Gwizdek, Skoda Polska

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska zaprasza na panel z CEOs i CMOs o badaniach przyszłości, o nowych technologiach w kontekście poszukiwania insightów i innowacji. Rozmawiać będziemy o oczekiwaniach klientów; o obszarach, w których klienci potrzebują wsparcia agencji, oraz takich gdzie sami poszukują insightów, o przyszłości branży i roli agencji w kontekście wsparcia kluczowych decyzji biznesowych. Co obecnie jest dla klientów ważne, jak widzą przyszłość, czy przyszłość to konsumocentryzm.

Przewijanie do góry