Idą po hot-doga na Orlenka, czy wolą popijać Bacardi w klubie ze szklanki? Jak dokonuje zakupów pokolenie Z i czym kieruje się podejmując decyzje?
Konrad Wacławik i Aleksandra Krzynówek, NielsenIQ

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Przyjdź i pogadaj z Millenialsami o Zetkach wsłuchując się w ich głos i muzykę ! 😊 Shakira reklamuje Activię w piosencę otwierającej Mundial w Brazylii, a kilka lat później Young Leosia nagrywa teledysk promujący napoje Tigera, w tym samym czasie Vito Bambino odbiera Fryderyka dla najlepszej piosenki, która w rzeczywistości jest reklamą piwa. Quebo wypuszcza swoje napoje Matcha w Lidlu, raper Mata wprowadza swój zestaw w McDonaldzie, a Fritz z Ekipy po rewolucji w lodach zaczyna zajmować się branżą energetyków… Czy nastał czas, że młodzi konsumenci kierują się muzycznymi idolami robiąc zakupy spożywcze? A może to tylko otoczka wokół zupełnie zbliżonych zachowań zakupowych do pokolenia ich rodziców?
Łącząc badania jakościowe, ilościowe, zestawiając je ze sprzedażą marek FMCG opowiemy wspólnie z Olą:
co jest istotne obecnie dla pokolenia Z podczas codziennych zakupów
zbadamy na ile różnią się te zachowania od innych pokoleń
jakie wartości prezentowane przez marki są kluczowe dla młodego pokolenia
skąd czerpią inspiracje i jak zachęcić ich do próbowania (o ile wogóle trzeba zachęcać)
PS. Znajomość twórczości wymienionych powyżej artystów wśród Boomersów i Milenialsów nie jest obowiązkowa – zapoznamy Cię!

TAGI: #fmcg #zakupy #pokolenia #konsumenci #trackvertising #muzyka

Przewijanie do góry