Kup teraz czy Kупити зараз? Jak inkluzywnie prowadzić markę w 2022 roku, która uwzględni potrzeby obywateli Ukrainy na polskim rynku?
Jakub Kwaczyński i Marta Ulman, GoldenSubmarine

Treść dostępna dla członków PTBRiO

W 2022 roku ponad 3 miliony Ukraińców przekroczyło polskie granice. W marketingowym mainstreamie dominują przekazy skupiające się na szlachetnej pomocy firm warto jednak zmierzyć się z pytaniem – co dalej? W toku asymilacji goście staną się licznymi uczestnikami lokalnego rynku. W prezentacji przedstawimy wyniki autorskiego badania przeprowadzonego na potrzeby prelekcji, jaki jest stosunek marketerów do osób z Ukrainy w roli konsumentów. Czy ich plany marketingowe uwzględniają potencjał tej target grupy jakie deklarują bariery, a jeśli tak to jakie motywacje nimi kierują? Prezentacja będzie oparta na wnioskach, cytatach i przemyśleniach obu stron – zarówno branży marketingowej jak i potencjalnych odbiorców komunikacji. Spróbujemy także przedstawić tropy w poszukiwaniu insightów komunikacyjnych trafnych i pełnych szacunku dla mniejszości ukraińskiej.

TAGI: #ukraina #inkluzywność #diversity #Targetgroup #strategia #segmentation #research #minorities #messaging

Przewijanie do góry