Marketing na glinianych nogach, czyli jak powiedzieć „sprawdzam” popularnym źródłom wiedzy.
Bartosz Brennek, Zenith

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Żeby dana teoria mogła zostać uznana za naukową, należy podać okoliczności, w których okazała by się nieprawdziwa (kryterium falsyfikowalności). To dobry test na dogmatyczność przekonań. Marketing jako dziedzina wiedzy opiera swój rozwój na konsensusie prawdziwości nowych odkryć, teorii, doktryn. Co by się stało z wiedzą marketingową, gdybyśmy potraktowali ją zgodnie z naukowym rygorem badawczym? W moim wystąpieniu przedstawię główne źródła wiedzy marketingowej, opisze okoliczności ich prawdziwości i użyteczności. Wszystko po to, żeby za kierunek rozwoju marketingu nie odpowiadały wyłącznie nowe teorie i narzędzia, ale również ich krytyczne rozumienie i rzetelne zastosowanie.

TAGI: #Artefakty_badawcze #How_brand_Grow #Brand_Purpose #segmentacje #kejsy #benchmarki #ekonometria #efektywność #brand_purpose #archetypy

Przewijanie do góry