Miasta-Biznes, czyli mieszkańcy-konsumenci
Mateusz Galica Lata Dwudzieste, Aleksandra Gołdys, EIT Climate-KIC, Piotr Masłowski Wiceprezydent Rybnika, Katarzyna Długa, Lewiatan Holding,

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Badania pokazują, że społeczeństwo oczekuje działań w kontekście katastrofy klimatycznej od rządów, samorządów i firm. Rządy „politykują”, ale samorządy (miasta) i firmy podejmują już działania. Może czas wymienić się wiedzą? Albo podjąć współpracę? Aleksandra Gołdys z EIT Climate-KIC nakreśli perspektywę nowych funkcji i roli miast, korzystając z międzynarodowego doświadczenia, a następnie wiceprezydent Rybnika odpowiedzialny m.in. za zrównoważony rozwój miasta, spotka się z przedstawicielami biznesu, żeby wymienić się pomysłami na wprowadzanie odpowiedzialnych zmian i pociąganie za sobą ludzi (przez jednych zwanych mieszkańcami, przez innych konsumentami) oraz zaangażowanie pracowników (urzędniku) w proces transformacji.

Przewijanie do góry