Młodość na sprzedaż: Jak youthwashing niszczy potencjał biznesowy?
Aleksandra Szczygieł, Fundacja Impuls

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Wystąpienie będzie premierą pierwszego raportu o Youthwashingu w Polsce, który stworzyli sami młodzi dla starszych. Jaki jest najcenniejszy zasób, w który można inwestować w następnych latach? W dobie kryzysu demograficznego mało osób wie, że są to Młodzi. W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym firmy coraz częściej podkreślają rolę młodych pracowników. Niestety, praktyka często odbiega od deklaracji – młodych używa się jako narzędzi wizerunkowych, ignorując ich potencjał. W wystąpieniu wyjaśniam, czym jest youthwashing, jak wpływa na efektywność biznesu i jakie kroki warto podjąć, by zamiast PR-owego iluzjonizmu stworzyć realnie środowisko pracy gotowe na zmieniającą się rzeczywistość.

TAGI: #Youthwashing #MłodziWPracy #BiznesPrzyszłości #PotencjałPokolenia #EfektywnośćPokoleń

Przewijanie do góry