Młodych Polaków portret własny – obraz różnych generacji młodych widziany przez pryzmat listów do redakcji
Bartosz Brennek, Zenith, Bartek Przybyszewski, Mateusz Witkowski, Podcastex
Treść dostępna dla członków PTBRiO
Branża marketingowa i badawcza od dekad bada kolejne kohorty młodych ludzi. Poznajemy ich jako konsumentów wchodzących na rynek, ale i jako ludzi, analizując zmiany w sposobie myślenia, nadziejach i obawach związanych z przyszłością. Wspólnie z Bartkiem Przybyszewskim i Mateuszem Witkowskim, autotami podcastu Podcastex przyjrzymy się temu jak młodzi ludzie opisywali sami siebie czytając listy nadsyłane do redakcji „Filipinki” oraz „Popcornu”. Analizując kontekst kulturowy danych czasów zgłębimy czym różniły się rozterki osób dorastających w różnych dekadach XX i XXI wieku.
- INSUMMIT YOUTH & BEYOND 2025
- opublikowano: