Treść dostępna dla członków PTBRiO
Podczas pracy nad kampaniami reklamowymi lub strategiami dla marek przyjmujemy pewne założenia na bazie dostępnych danych i doświadczenia zespołu. Ale jaką mamy pewność, że w/w założenia się sprawdzą? Czy możemy uznać siebie za nieomylnych i wszechwiedzących? Jak się mają nasze własne przeczucia względem opinii i postaw grupy celowej? Lepiej sobie nie ufać.
Aby się upewnić co do swoich twierdzeń możemy to oczywiście zbadać, ale w dzisiejszych czasach coraz rzadziej jest na to miejsce, ba niektóre „insighty” mogą zwyczajnie ulec przedawnieniu. Co możemy zatem zrobić, aby walidować pomysły szybko i sprawnie w warunkach rynkowych, zanim podejmiemy ostateczną decyzję o inwestowaniu w dane podejście?
Przywykliśmy sądzić, że reklama to finał procesu strategicznego. My postulujemy, aby uznać ją za początek. Gama egzekucji pokrywających szerokie spektrum kierunków strategicznych pozwala zbadać atrakcyjność propozycji bez stawiania wszystkiego na jedną kartę. Podczas konferencji INSUMMIT opowiemy o naszych doświadczeniach w wyłanianiu efektywnych strategii poprzez realizację kampanii testowych z wykorzystaniem reklam prototypowych.
TAGI: #agile_creative_testing #walidowanie_pomysłów #szybkie_testy_kreacji #badanie_w_warunkach_rynkowych #szybkie_testy_strategii #prototypy_reklam #wyniki_niedeklaratywne
- INSUMMIT 2022
- opublikowano: