Treść dostępna dla członków PTBRiO
Jak stworzyć wyjątkową reklamę świąteczną, która zostawi odbiorcę z poczuciem emocjonalnego zbliżenia się do marki, ale będzie też dla marki relewantna, efektywna, a także utrzyma ją w pozycji trendsettera tworzenia świątecznych opowieści? Jak zbliżyć się do poprzeczki, którą wyznaczyliśmy sobie w 2016 roku tworząc świąteczną reklamę “English for beginners”?
Wydaje się, że tworząc reklamę świąteczną w 2021 znaleźliśmy na te pytania odpowiedzi. Stworzyliśmy historię, która ponownie przyciągnęła uwagę odbiorców, została uznana za unikalną i lubianą. Była chętnie komentowana w mediach internetowych. Badania pokazały, że tak jak planowaliśmy, udało nam się poruszyć ważny dla odbiorców temat. Co ważne odbiorcy wskazali, że spot przekonał ich do skorzystania z Allegro. Wskaźniki wzrostu TOM i jego utrzymanie się po zakończeniu kampanii wskazują również na sukces kampanii (także w kontekście non-users Allegro)
TAGI: #reklama_świąteczna_Allegro_2021 #sukces_świątecznej_reklamy_Allegro_2021 #“To_co_najważniejsze” #kulisy_tworzenia_reklamy #insight #napięcie #branding #marka #komunikacja #efektywność,#brandKPI #emocje #wizerunek #brandimage #perswazja
- INSUMMIT 2022
- opublikowano: