TANI ARMANI, CZYLI JAK NIE KOMUNIKOWAĆ ODPOWIEDZIALNEJ MODY
Chcemy wyglądać dobrze, jednocześnie chcemy dbać o planetę. Jak to pogodzić, skoro jedna para zwykłych jeansów wymaga zużycia 7500 litrów wody? Jak […]
Chcemy wyglądać dobrze, jednocześnie chcemy dbać o planetę. Jak to pogodzić, skoro jedna para zwykłych jeansów wymaga zużycia 7500 litrów wody? Jak […]
W świecie ekonomii znane są przykłady na to, jak na podstawie pozornie abstrakcyjnych danych można wyciągać poważne wnioski o kondycji gospodarki. Doświadczeni analitycy rynkowi z UK
Jaką rolę pełnią dziś badania w praktyce marketingu – na ile służą kontroli i weryfikacji, a na ile potwierdzaniu i uzasadnianiu obranych celów? Czy badania rynku
„Czas lockdownu był tak ciężki, że szukaliśmy już wszędzie czegoś do oglądania.” (uczestniczka badania etnograficznego, lat 34, mieszkanka dużego miasta). Co nam zostaje po pandemii?
Przyjdź i pogadaj z Millenialsami o Zetkach wsłuchując się w ich głos i muzykę ! 😊 Shakira reklamuje Activię w piosencę otwierającej Mundial w Brazylii, a kilka lat
Jak przestrzeń mediów społecznościowych pozwala dotrzeć do „prawdy”, a na ile jest miejscem jej podważania i zniekształcania? Media społecznościowe w warunkach silnych podziałów społeczno-kulturowych. Jak
Pomimo że podcasting nie jest nowym zjawiskiem, to dopiero w ostatnim czasie związana z nim rewolucja audio dotarła do Polski. Obecnie ponad 8 milionów Polaków regularnie
Telewizja od zawsze była oglądana nie tylko w domu, zaś obecna technologia umożliwia podążanie za ulubionym programem i oglądanie go wszędzie, jak w swoistym metaversie. Niemałą rewolucję na ryku
Szybkie przestawienie masowego systemu nauczania w czasie pandemii na zdalną naukę i ograniczenie do sieci wielu aspektów funkcjonowania dzieci odsłoniło problemy kompetencji cyfrowych. A to znacznie
Jak media radzą sobie z szumem informacji i wielogłosem narracji, które same współtworzą? W jakim stopniu perspektywa poznawcza i warsztat pracy dziennikarza zmienia