Innovation for Realists. How to drive change in established organizations full of skeptical experts.
Pioneers and poets will tell you that „the electric light did not come from the continuous improvement of candles.” But […]
Pioneers and poets will tell you that „the electric light did not come from the continuous improvement of candles.” But […]
Wydawnictwo publikowane w formie papierowej w latach 1996-2020. Początkowo jako dodatek do Marketingu w Praktyce czy Briefu od 2004 jako samodzielne wydawnictwo PTBRiO. Od 2021 funkcjonuje w formie
Wydawnictwo publikowane w formie papierowej w latach 1996-2020. Początkowo jako dodatek do Marketingu w Praktyce czy Briefu od 2004 jako samodzielne wydawnictwo PTBRiO. Od 2021 funkcjonuje w formie
Wydawnictwo publikowane w formie papierowej w latach 1996-2020. Początkowo jako dodatek do Marketingu w Praktyce czy Briefu od 2004 jako samodzielne wydawnictwo PTBRiO. Od 2021 funkcjonuje w formie
Wydawnictwo publikowane w formie papierowej w latach 1996-2020. Początkowo jako dodatek do Marketingu w Praktyce czy Briefu od 2004 jako samodzielne wydawnictwo PTBRiO. Od 2021 funkcjonuje w formie
Wydawnictwo publikowane w formie papierowej w latach 1996-2020. Początkowo jako dodatek do Marketingu w Praktyce czy Briefu od 2004 jako samodzielne wydawnictwo PTBRiO. Od 2021 funkcjonuje w formie
Wydawnictwo publikowane w formie papierowej w latach 1996-2020. Początkowo jako dodatek do Marketingu w Praktyce czy Briefu od 2004 jako samodzielne wydawnictwo PTBRiO. Od 2021 funkcjonuje w formie
Wydawnictwo publikowane w formie papierowej w latach 1996-2020. Początkowo jako dodatek do Marketingu w Praktyce czy Briefu od 2004 jako samodzielne wydawnictwo PTBRiO. Od 2021 funkcjonuje w formie