Posłuchaj pracownika uważnie jak klienta. O strategii badań pracowniczych w korporacji i budowaniu kultury pytania „dlaczego?
Magda Kołba-Górna, Santander Bank

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Większość firm inwestuje w badania potrzeb klienta – to dobrze! Badania pracowników jednak zwykle kończą się na długiej, żmudnej ankiecie zaangażowania wysyłanej raz do roku – to już gorzej… Opowiem, dlaczego warto to zmienić – i jak to zrobić! Z mojego wystąpienia dowiesz się:
– Jak zbudować strategię słuchania pracowników opartą o badania ilościowe, jakościowe i analizę danych HR.
– Jak przekonać biznes do badań jakościowych – i jakich argumentów używać w rozmowach z interesariuszami, żeby wyjść poza coroczną ankietę.
– Jak badania w HR prowadzić niemal bezkosztowo – i w oparciu o zdobyte dane wyciągać wnioski dające zysk.
– Jak zaangażować przedstawicieli biznesu w prowadzenie badań – i znajdować ambasadorów słuchania głosu pracownika.
To wszystko na przykładach „z życia” badaczki w HR w banku, w którym pracuje ponad 10 tys osób o niesamowicie różnorodnych obowiązkach – i potrzebach.

TAGI: #EmployeeExperience #badaniapracowników #badaniajakościowe #głospracownika #systembadań #etnografiaorganizacji #dialogzbiznesem

Przewijanie do góry