Spraw, by szybciej rosły! Historia o tym, jak dobrze nawiezione insighty stworzyły szyty na miarę love brand
Maksym Dębski i Katarzyna Skoczek Omnisense

Treść dostępna dla członków PTBRiO

Insight jest nawozem, który odpowiednio dawkowany sprawia, że biznesy rozkwitają. Udowodnimy to opowiadając historię kiełkowania, wzrostu i rozwoju marki PlantLover. Pokażemy prawdziwe success story, opowiemy czym są hipotezy wzrostu, jak z nimi pracować, jak je weryfikować i co najważniejsze, w jaki sposób wykreować markę tak, by od samego początku trafiała ze swoimi produktami w dokładnie określoną niszę. A to wszystko uwzględniając rolę insightu na każdym etapie biznesowego procesu. Porozmawiamy o tym, jak dekonstruowaliśmy praktyki w obrębie nowych przejawów stylu życia, by z nich skonstruować nowe produkty. Kochamy ten projekt, bo w nim insight stał się kluczem do wszystkich działań i trwale wprowadził Klientów w centrum decyzji biznesowych, a marka dzięki temu na dobre zakorzeniła się w ich świadomości.

TAGI: #EmployeeExperience #badaniapracowników #badaniajakościowe #głospracownika #systembadań #etnografiaorganizacji #dialogzbiznesem

Przewijanie do góry