SZEPTUCHA, ASTROLOG I TAROCISTA W TAJNEJ SŁUŻBIE MARKOM, BIZNESOM I ZWYKŁYM LUDZIOM. (Nie)wiarygodne wnioski, jak współczesne marki mogą zwiększyć sprzedaż w czasach kryzysu zaufania i lojalności!
Barbara Zajączkowska, Esplori, Barbara Jurga, EFEBIA

Treść dostępna dla członków PTBRiO

14 milionów Polaków wierzy w astrologię. A ile Ty znasz osób, które kiedykolwiek były u wróżki? 14 milionów, to już nie jest przypadek czy prawo serii – to potężna grupa odbiorców, którzy powierzają swoje firmy, życia i losy rodziny w ręce tych, do których mają największe zaufanie. Czego możemy nauczyć się od branży ezoterycznej i jak to przełożyć na komunikację marek, zwiększenie sprzedaży i odbudowanie kruchego mostu konsumenckiej lojalności? Nie będziemy wróżyć z fusów czy kryształowych kul – oprzemy się na danych, raportach, a przede wszystkim na konkretnych historiach specjalistów z szeroko pojętej branży ezoterycznej.

TAGI: #zaufanie #kryzyszaufania #rytuał #rytualizacja zachowań #nowa duchowość #duchowość eklektyczna #duchowość patchworkowa #po mojemu #zagubienie #ciemnogród #wróżka #metafizyka #przepływ energii #poszukiwanie odpowiedzi #szptucha z fakultetem #poszukiwanie

Przewijanie do góry