Treść dostępna dla członków PTBRiO
Chcemy wyglądać dobrze, jednocześnie chcemy dbać o planetę. Jak to pogodzić, skoro jedna para zwykłych jeansów wymaga zużycia 7500 litrów wody? Jak przekonać młodych ludzi do second handów? Jak włączyć firmy odzieżowe do czynienia mody bardziej odpowiedzialną? Punktem wyjścia do szukania odpowiedzi jest zrozumienie Gen Z jako generacji, która tak samo świadomie podchodzi do swojego stylu, co do kondycji naszej planety.
Agata Twardowska zaprasza na panel, w którym udział wezmą Katarzyna Zajączkowska oraz Zosia Zochniak, które m.in na co dzień współpracują z pokoleniem Gen Z, do niego kierują swoje działania. Takim zrozumieniem powinny wykazać się firmy odzieżowe, wspierając drugi obieg, ale jednocześnie komunikując to adekwatnie do oczekiwań Gen Z.
- INSUMMIT 2022
- opublikowano: