Treść dostępna dla członków PTBRiO
Czy nowoczesne nośniki i dynamicznie zaprezentowany kontent reklamowy to przyszłość komunikacji w kanałach sprzedaży?
Digital Signage (bo o tym mowa) mógł być do tej pory traktowany jako interesująca nowość, której efektywność trudno było jednak zweryfikować. Przed takim wyzwaniem stanęliśmy projektując badanie, którego celem było danie jasnej odpowiedzi, czy digitalizacja komunikacji w retailu ma sens i może przynieść wymierne efekty. Jeszcze większym wyzwaniem było stworzenie innowacyjnej metody badawczej, która nie opierałaby się tylko na deklaracjach, szczególnie w sytuacji, gdy konsumenci/shopperzy mogą nie być świadomi wpływu takiej komunikacji. O szczegółach i efektach kilkuetapowego badania we współpracy Samsunga, Rossmanna i Ipsosa, z wykorzystaniem mixu technik pasywnych i tradycyjnych, opowiemy na naszym wystąpieniu. Dodatkowo opowiemy także co nieco o technologii stojącej za Digital Signage, pomiarze pasywnym przy pomocy kamer i zintegrowanym systemie zarządzania kontentem, czyli wszystkim, co może nas przyprawić o technologiczny zawrót głowy!
TAGI: #digitalsignage #nowoczesna_komunikacja_w_kanałach_sprzedaży #efektywność_komunikacji #pomiar_pasywny_przy_pomocy_kamer #integracja_wielu_źródeł_danych #pomiarpasywny #eye-tracking #exitinterviews #jakościówka #zarządzanieioptymalizacja_kontentu
- INSUMMIT 2022
- opublikowano: