Zapraszamy na najlepiej ocenione wystąpienie ostatniego Festiwalu Insightów i Innowacji INSUMMIT w rozbudowanej i wzbogaconej wersji. Już 27 listopada o godz. 18:00 w Outriders Klub, ul. Rokosowska 8 w Warszawie. Bez biletów i bez zapisów. A wystąpią dla Was Agnieszka Śpionek (Mastercard), Konrad Siwiński (Minds & Roses), Arkadiusz Szulczyński, Łukasz Bielewicz (Allegro), Martyna Marcinkiewicz (Minds & Roses).
- Kartonowy Szlak, czyli medytacje badaczy, którzy podążyli śladem przesyłek z Dalekiego Wschodu
więcej
Agnieszka Śpionek (Mastercard)
Dyrektor w zespole Mastercard Advisors w polskim oddziale Mastercard Europe. Agnieszka od ponad 13 lat realizuje projekty doradcze w całej Europie. Najbardziej cieszą ją te, w których innowacyjne rozwiązania kreują interdyscyplinarne zespoły klientów i konsultantów. Aktywnie działa na rzecz budowy nowoczesnego centrum finansowego w Polsce. Chętnie szuka inspiracji płynących z megatrendów konsumenckich – dlatego uważnie obserwuje obszar Retail & Commerce. Jej pasją są podróże, gry planszowe oraz literatura – ta czytana dla czystej przyjemności oraz bardziej fachowa, np. z dziedziny ekonomii behawioralnej. Agnieszka z ciekawością zagłębia się również w zajęcia improwizacji teatralnej, wierząc, że świat biznesu powinien pełnymi garściami czerpać również ze sztuki.
Konrad Siwiński (Minds & Roses)
Badacz, społecznik, team leader, wykładowca akademicki. Szczególnie lubi duże projekty strategiczne, które są prowadzone blisko codziennego biznesu klientów. Specjalista w obszarze innowacji, strategii i budowania doświadczeń. Head of Research think tanku Social Impact Alliance for CEE. Wykłada Badania Marketingowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przewodniczący Rady Rodziców w Szkole Podstawowej w Komorowie. W wolnym czasie trenuje, by dobiec jak najdalej, zawsze z muzyką na uszach. Możesz go też spotkać na meczach koszykarskich Dzików Warszawa.
- Nowa epoka Wschodu: Przyszłość piszę się dziś w Azji
Arek Szulczyński
Tematyką trendów technologicznych i konsumenckich oraz ich
wpływem na strategie rozwoju marek zajmuje się w sumie od 25 lat. Od 15 lat prowadzi prelekcje, warsztaty i szkolenia dla klientów, którzy czują potrzebę zrozumienia, jak zmienia się relacja człowieka z technologią we współczesnym świecie.
Do grupy tej należą m.in. Mastercard, mBank, Bank PEKAO, PKO BP, Santander Bank Polska, BNP Paribas Bank Polska, ING Bank Śląski, Millennium Bank, Spółdzielcza Grupa Bankowa, eService, Grupa BPS, BLIK, AliorBank, ZUS, AmRest, Fundacja Polska Bezgotówkowa, PayTel, Bank Pocztowy, Generali, Concordia, T-Mobile Polska, Polpharma, BBC Polska, PGE, Grupa Żywiec czy Discovery Channel.
Wieloletni prelegent konferencji biznesowych. Kurator merytoryczny ścieżki „Marketing & Digital Consumers powered by Mastercard” na konferencji IMPACT.
- PANEL DYSKUSYJNY: Quo Vadis, Europo?
W panelu udział biorą Łukasz Bielewicz (Allegro),
Martyna Marcinkiewicz (Minds & Roses), Agnieszka Śpionek (Mastercard), Konrad Siwiński (Minds & Roses), Arek Szulczyński
Łukasz Bielewicz (Allegro)
Strateg i badacz z ponad 20-letnim doświadczeniem w analizie rynków, marek i konsumentów. Aktualnie w Allegro, gdzie kieruje zespołem insightów, odpowiadającym za dostosowanie komunikacji i oferty produktowej do bieżących potrzeb oraz oczekiwań Kupujących. Doświadczenie zdobywał w wiodących agencjach badawczych (jak Pentor RI, GfK czy SMG/KRC/Kantar), gdzie wspierał rozwój największych marek w Polsce i regionie CEE, a także w Polkomtelu – gdzie odpowiadał zarówno za insighty, jak i analizy rynkowe. Dodatkowa perspektywa zdobyta w Deloitte pogłębiła wiedzę w zakresie pozycjonowania marki, tworzenia strategii biznesowych oraz wykorzystania narzędzi business intelligence. Współpracował przy wprowadzaniu na rynek (polski i europejski), tworzeniu strategii i value proposition wielu marek, submarek oraz kampanii reklamowych. Specjalizuje się w badaniach komunikacji, strategii marki oraz dostarczaniu odpowiedzi na trudne pytania biznesowe (a czasem też ich zadawaniu).
Martyna Marcinkiewicz (Minds & Roses)
Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz studentka SGH. Na co dzień zajmuje się zarówno badaniami ilościowymi, jak i jakościowymi. Aktywnie prowadzi i uczestniczy w realizacji różnorodnych projektów, a szczególnie tych związanych z branżą finansową. Zainteresowana tematami trendów, a szczególnie tych związanych z pokoleniami.