Czy te oczy mogą kłamać?
O oczach, wzroku, spojrzeniu od stuleci rozpisują się poeci, pisarze i filozofowie. John Lubbock twierdził, że to, co widzimy, zależy głównie od tego, czego szukamy. Z kolei […]
O oczach, wzroku, spojrzeniu od stuleci rozpisują się poeci, pisarze i filozofowie. John Lubbock twierdził, że to, co widzimy, zależy głównie od tego, czego szukamy. Z kolei […]
We’d all like to know why people choose what they choose., wouldn’t we? The role and application of behavioral economics, neuro
Pracujemy zawsze, mimo wszystko, nawet w postpandemicznym krajobrazie – nowe warunki, nowi my. Codziennie jako pracownicy stawiamy czoła dynamicznym zmianom. AI
Niezależnie od słusznych i szczytnych motywacji dotyczących myślenia o ekologii, dobrostanie społecznym i tym podobnych, przełożenie tych intencji na operacyjny marketing czy komunikację marketingową, mówiąc delikatnie
Debatę prowadzi: Magdalena Kuszewska, Newsweek Udział biorą: prof. Tomasz Sobierajski, socjolog, UW dr Joanna Jurga, neuroprojektantka, SWPS dr Stanisław Trzciński,
Piękna pogoda za oknami, warto wybrać się nad rzekę… Niestety ponad 90% polskich rzek jest w złym stanie. Katastrofa ekologiczna na Odrze z 2022 roku
Kto Ty jesteś… Zaradny, tradycyjny, rodzinny, porywczy, religijny i lubiący się napić – czy taki obraz Polaka jest w 2024 roku wciąż aktualny? Jak
W dobrej wierze produkujemy setki raportów poświęconych pokoleniom. Na koniec jednak możemy usłyszeć zarówno od młodej Zetki na INSUMMIT Youth „Takie GenZ jak w reklamach
Pandemia COVID-19 wywarła znaczący wpływ na konsumentów w kontekście ich dobrostanu fizycznego i psychicznego. Uświadomiła ona również, że zdrowia nie można traktować jako oczywistości. W dobie
Co łączy dwóch producentów napojów na „Ż” poza pierwsza literą w nazwie, czyli jak budować partnerstwa ponad podziałami i ocalić świat? Doświadczenia z budowania partnerstwa