Ile dobrych konceptów musi umrzeć, by w końcu zbadać, jak je badać?
Stoimy u progu wielkiej rewolucji badania konceptów, którą wyznaczy rozwój AI, a wciąż są sprawy, które nie doczekały się dobrego opisania i rozstrzygnięcia. Od lat toczy […]
Stoimy u progu wielkiej rewolucji badania konceptów, którą wyznaczy rozwój AI, a wciąż są sprawy, które nie doczekały się dobrego opisania i rozstrzygnięcia. Od lat toczy […]
Współczesny rynek reklamowy staje się coraz bardziej konkurencyjny, a klienci są narażeni na ogromną ilość bodźców marketingowych. W takim środowisku istotne jest, aby marki
Sesja kurowana podczas Festiwalu Insightów i Innowacji INSUMMIT 2023. Sesjię prowadzi Marta Krasowska, Ipsos Polska Nasza sesja na temat „Inności” to nie tylko seria wystąpień,
Zapytaliśmy nasze biznesowe koleżanki i kolegów z Europy o to, co dzisiaj uznają za najbardziej gorące tematy dla naszej branży. Dwa, do których nawiązujemy w tytule, wydały nam
Stare dane świeżym okiem w połączeniu z destylatem białkowej inteligencji, czyli jak odwrócić losy marki w dynamicznie rosnącej kategorii.
Pinkwashing (czyli strategia wykorzystywania trendów lub zjawisk społecznych do promowania produktów bez rzeczywistego zaangażowania marek we wspieranie grupy społecznej, której dane zjawisko dotyczy) stał
Po latach spędzonych na projektowaniu innowacji, strategii, produktów, marek i komunikacji, a nawet sprzedażowych przestrzeni mamy do powiedzenia tylko jedno: user-centered design się kończy! Projektowanie stawiające
Najtrudniej opowiada się o rzeczach, których jeszcze nie ma. To jest zadanie młodych reżyserów – eksplikacja reżyserska to przelanie na papier pomysłu na film, który jest wynikiem samodzielnej
Jak budować wartość designu oraz kulturę oparta o innowacje w korporacjach? Dlaczego tak dużo mówi się o narzędziach metodach tworzenia produktów i usług, a tak mało współpracy na linii
Raport „Talerz Przyszłości” think tanku „Żywność dla przyszłości”, powstały m.in. na bazie wyników dedykowanego badania analizującego aktualne zwyczaje żywieniowe Polaków, obrazuje wpływ