Neokolektywizm, czyli marka w rękach konsumentów. Czy jesteś na to gotowy?
Zaangażowani konsumenci to święty graal marketerów. Marzy o nim każda marka, chociaż w branży panuje przekonanie, że nie każda może ich realnie zdobyć, a raczej – […]
Zaangażowani konsumenci to święty graal marketerów. Marzy o nim każda marka, chociaż w branży panuje przekonanie, że nie każda może ich realnie zdobyć, a raczej – […]
Świat badawczy, marketingowy i media prawie maniakalnie posługują się kategorią pokoleń – uwypuklają różnice, antagonizują i stereotypizują. A co jeśli to nie moment narodzin, nie historia tworzą
Zapraszamy do wysłuchania panelu dyskusyjnego przeplatanego krótkimi prezentacjami prelegentów na tematy które leżą szczególnie mocno w obszarze ich zainteresowań. Będzie o parametryzacji, konfiguratorach, XR
Co przyniesie przyszłość? Na te pytanie raczej nikt nie zna odpowiedzi, ale nie oznacza to, że nie warto się z nim mierzyć. Utopie ekonomiczne, kryzys klimatyczny czy wielka wojna ludzkości
Młodzi wyborcy, którzy w tym roku po raz pierwszy będą mieć możliwość wzięcia udziału w wyborach powszechnych liczą ponad 1 mln osób. Agencja Profeina
Sztuka i marketing to „match made in heaven”. Ale czy dla każdego produktu? Ada Zielińska i Edgar Bąk opowiedzą jak, z perspektywy artystów wywodzących się z różnych dziedzin
Miękiszon, moralny karzeł, dające w szyję, promujący pedofilię zboczeńcy, ***** *** – to tylko kilka najbardziej znanych wypowiedzi ze świata polityki, które w obraźliwy sposób
W trakcie naszej prezentacji przedstawimy wyniki badania dotyczącego 50 kategorii produktowych i wskazujące najważniejsze cechy (drivery) produktów premium w różnych branżach, takich jak
Program innowacji pracowniczych Leonardo został uruchomiony w Polpharmie już w pierwszych miesiącach pandemii w 2020 roku. Poczucie, że w tych niepewnych czasach możemy mieć wpływ
Wraz z przekroczeniem magicznej granicy 18 lat rozpoczynają swój „last dance”. Jest to ostatnia szansa, żeby pożyć, żeby doświadczać. Ważne żeby nie było nudno, ważne żeby być