„Niewidzialni” – ojcowie o tacierzyństwie w życiu i w reklamie.
Choć w Polsce jest ok. 9 mln ojców, jeszcze do niedawna surowy i nieobecny fizycznie/emocjonalnie lub tzw. ciapowaty doofus dad byli – jeśli […]
Choć w Polsce jest ok. 9 mln ojców, jeszcze do niedawna surowy i nieobecny fizycznie/emocjonalnie lub tzw. ciapowaty doofus dad byli – jeśli […]
Kropla ma wielką moc, potrafi swoim uporem i determinacją wiele zdziałać. Podobnie podchodzimy do rozwijania i skalowania innowacji w ING Banku Śląskim. Stawiamy na przedsiębiorczość w działaniu,
Manosfera w Polsce rośnie w siłę. Już ponad 50 tysięcy użytkowników miesięcznie gości na forum Braci Samców (ruch RedPill). 85 tysięcy subskrybentów kanału
Kolejnym pokoleniom przyglądamy się z lubością od lat. Staramy się określić jacy są, co ich motywuje, co jest dla nich ważne i jak te pokolenia różnią
W jaki sposób organizacja zatrudniająca 13 tysięcy pracowników w 18 krajach Europy Środkowej i działających w pięciu wysoko konkurencyjnych liniach biznesowych może stawić czoła
Roszczeniowi. Leniwi. Pyskaci. Materialiści. Rozpuszczeni. Zero pokory. To rzeczywisty obraz GenZ, czy zwykły click bait, ochoczo generowany i podbijany przez media i boomerów z działów HR?
Cały zespół Ipsos Poland chodzi z bananem na gębie, ponieważ właśnie zakończyliśmy prace przy najświeższym raporcie z serii Food Trends (więcej). To jeden z tych
Dziewczyny, które w teorii są najbardziej świadome nt. współczesnej emancypacji, w praktyce coraz częściej wybierają bezpieczne życie w tradycyjnym modelu ról płciowych. Dlaczego? To strach przed przyszłością,
Czy influencer marketing jest zagrożony przez deinfluencing? Co antyreklama oznacza w dłuższej perspektywie dla konsumentów i marek? Te i inne pytania pojawiają się coraz częściej w przestrzeni medialne
Zmiany w cyfrowym ekosystemie mediowym zwiększyły zapotrzebowanie reklamodawców na budowanie strategii marketingowych, opartych o dane i zaawansowane technologie. Ciekawym trendem są tu rozwiązania open-source, których przykładem jest